ER IS NOG HOOP!!!!!!!!!

Lieve meiden van t forum!!!

Er is nog hoop voor de meiden die net als ik al heel lang bezig zijn!!!
Na bijna anderhalf jaar ben ik nu ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!
Was heel onregelmatig ongesteld, ene keer om de vijf weken dan weer om de zes weken.
Ben zelf echt een gevoelsmens, en WIST gewoon dat als ik zwanger zou zijn, ik het zou voelen aan mijn lijf.NIET dus!!!Ik heb helemaal niks gevoeld, durfde pas na de zesde week een test te doen, deze was negatief!De dagen die na de test volgden waren zenuwslopend want ik werd maar niet ongesteld!!!gisteren nog steeds niet ongie na zeven weken!Een cb test gekocht (twee) en gisterochtend meteen getest, t was een PLUS!!!!!!toch kon ik t niet geloven en heb er net nog een gedaan, weer een plus dus ik ben echt ZWANGER!!!!Na anderhalf jaar proberen, echt ongeloofelijk!was al over adoptie aan t denken!Toch klopt t fabeltje van er niet te veel mee bezig zijn wel, want wij hebben net een huis gekocht en mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd, dus voor t eerst in anderhalf jaar was ik ook eens met andere gedachten bezig......blijkbaar heeft t geholpen.Meiden bedankt voor t delen van jullie ervaringen, ik heb er echt veel steun aan gehad tijdens het proberen!

Dikke kus en knuffel van Faye en Vriendje!!!
 
Terug
Bovenaan