Er is vast wel iemand die kan helpen !!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik zit zo in de rats en zenuwen dat ik al dagen niet slaap.
Ik moet donderdag officieel ongesteld worden. Ik verlies nu sinds 3 dagen bruine afscheiding en af en toe een druppel bloed. Ik ben nu elke dag aan het testen maar niets.
Ik vraag me nu af of het wel mogelijk is ( als ik zwanger ben) dat je dan binnen 5 dagen wel ineens genoeg hcg in je urine hebt. Het moet nu dan toch al licht naar voren komen die streep???

Elke dag testen heeft geen zin je kan beter om de 3 a 4 dagen doen. Je HCG gehalte is pas goed meetbaar rond de 6 weken (2 weken overtijd). Zelf heb ik gewacht tot de 5 weken en had een vaag streepje.

hey hey,

bij sommige kan je het ook al eerder zien.
Ik moest nog 5 dagen wachten totaan mn NOD maar deed toch een test. (lang verhaal)
Wel 2 dikke blauwe strepen te zien!
Volgende dag echo gehad en idd een stipje te zien, was nog zo klein!
Maar uit de bloedtest was idd mn waarde te zien en die was hoog!

Ik zou als ik jou was ook niet elke dag testen, kost ook veel centjes..en de teleurstelling is groot dan!
Probeer anders te wachten totaan je NOD en dan 1 of 2 dagen later, zoiets..
maja das makkelijk gezegd voor mij..

Succes ermee!!!

hallo,

Zoooo vroeg testen heeft denk ik geen zin.Sommigen kunnen al een paar dagen van te voren testen en anderen pas een week na NOD.Ik heb bij de eerste pas na ong een week overtijd getest.(geloofde er geen bal van dat het al raak kon zijn)En dat was meteen een dikke streep.Bij de tweede(sinds gisteren zwanger,haha)op de ongesteldheidsdag getest en een heel licht streepje.Wacht in elk geval tot een of twee dagen voor NOD of nog beter tot na DE dag.

Succes

Terug
Bovenaan