Er is veel teveel leuks voor sinterklaas.....

Hoi meiden,

Ooooooh wat moet ik me toch inhouden om niet teveel kadootjes te kopen voor sinterklaas.
Ik vind dat onze kindjes nu eindelijk een leuke leeftijd beginnen te krijgen om speelgoed voor de kopen. Zo heb ik voor Sven al een 'Ernie bij de dokter' gekocht, een gereedschapskistje, deelbaar fruit en een houten puzzel, allemaal bij het Kruidvat (super afgesprijsd!). En vandaag dan een houten treinbaan bij de HEMA. En dan willen we nog een stoere driewieler als groot kado gaan kopen dus ik moet nu echt ophouden..... Van opa en oma krijgt hij een spelcomputertje die ze bij de Aldi in de aanbieding hadden afgelopen week.
Voor Tim vind ik het nog zo moeilijk want die is nog zo klein en we hebben al zoveel speelgoed. Maar ja, hij heeft natuurlijk ook recht op mooie kadootjes. Heb al wel wat kadootjes maar lang niet zoveel als voor Sven.
Ik heb er zo'n zin in! Deze voorpret is al zo leuk.......

Groetjes,
Maike

hihi erg he!! Ik zie ook elke keer weer leuke dingen.
Vanavond moet ik heir nog wat shoppen in het centrum haha.ppff ben benieuwd of ik me kan inhouden haha

Ga vanavond eerst alles maar inpakken want weet gewoon neit meer wat ik precies heb gekocht. En ik moet het verdelen over 2 dagen, want we gaan eerst bij ons thuis doen en de volgende dag nog bij de schoonfamilie, dus ja sdat word een grote verwennerij natuurlijk!

Liefs Saskia

Haha, ik heb ook die èrnie. Leuk is ie hè? Ik heb gelukkig goed bijgehouden welke cadeautjes ik heb gekocht. Bij mij krijgen de kinderen evenveel cadeautjes. Ik ga het zo allemaal al inpakken. Ik heb er zon zin in!!

Terug
Bovenaan