er is weer hoop

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben donderdag naar de gyn geweest. Ik zat met de moed in mijn schoenen in de wachtkamer tussen allemaal dikke buiken.Die ochtend was ook nog het geboortekaartje van mijn net bevallen vriendin op de deurmat gevallen.  Toen ik eindelijk na een uur wachten het spreekkamertje in mocht kreeg ik het even te kwaad. Ik schaamde me dood want zo'n arts heeft daar geen boodschap aan. Hij zij dat ik m'n tranen moest drogen en een beetje positiever moest zijn.

Hij heeft me inderdaad weer hoop gegeven. Bij mij kunnen ze de eitjes niet zien op een echo i.v.m. een vleesboom die in de weg zit en die ze niet weg willen halen. Ik ga nu in januari beginnen met puregon prikken om de kansen wat te verhogen. Mocht het toch nog op IVF uitdraaien dan kunnen ze ook nog de eitjes via een kijkoperatie weghalen. Het gevaar is alleen dat vleesbomen groeien onder invloed van hormonen. Dat is dus wel even uitkijken.

Maar goed, we hebben er alles voor over! toch? Nu heb ik even een maandje rust (heerlijk) en in jan. beginnen we aan iui nr. 5 met stimulatie dus.

Ook wilde ik jullie nog bedanken voor alle lieve berichtjes. Ik ervaar veel onbegrip in mijn omgeving, ik vind dat dit probleem sterk onderschat wordt door mensen. Hier zitten gelijkgestemden. Bedankt!

Groetjes, Shiva

heey meis

ik wilde je even heel veel succes wensen de komende tijd!!!!!!!! doe vooral rustig aan!

kus cora

Hoi Shiva,

Dat is zeker goed nieuws joh. Erg fijn om te horen dat jullie toch nog kansen maken met IUI of IVF.
Ik vind  het trouwens  wel erg hard van die arts hoor. Hij moet toch zeker wel begrijpen dat dit een erg moeilijke en onzekere tijd voor jullie is. Hij  moet er voor jullie zijn,  jullie begrip geven. Maar ja, er zitten altijd een paar boeren tussen..........

Ik hoop dat  IUI gaat lukken bij jullie en dat IVF niet nodig zal zijn.
                  Kruimel

Terug
Bovenaan