Er komen drie tanden tegelijk door!!!!

Ik keek net in de mond van Stijn toen hij aan het huilen was omdat ik zo gemeen was om zijn neus schoon te maken en zag tot mijn verbazing dat, naast zijn tweede voortand boven er nog twee tanden boven door komen. Dat betekent dat hij bijna zes tanden heeft! Zijn er nog meer die zo snel hun gebitje door krijgen?

groetjes van Marloes

Bij Daantje gaat het volgens mij ook vrij snel! Ze had met zes maanden al twee ondertandjes en nu komen in plaats van de bovenste snijtandjes haar hoektanden door! Ze is echt een beetje uit haar doen, heel hangerig en hele rode wangetjes. Om over haar luiers nog maar te zwijgen!  Drie tot vier poepluiers op een dag is heel normaal!

Groetjes, Linda

Hoi,

wij dachten dat Maaike ook erg snel was ze had van de ene op de andere dag twee ondertandjes maar nu staat het al weer een tijdje stil en zie ik boven in nog niet echt wat komen. Maar de ondertandjes had ze al wel voor ze zeven maanden oud was.

Groetjes
Inge

hoi
hier beginnen we net aan tand 1.ik begon al te denken wanneer komen ze?hahaha.tot nu toe heeft anouk er weinig last van,laten we hopen dat dat zo blijft.
gr petra

Terug
Bovenaan