er komt gezinsuitbreiding....

Nee ik ben niet zwanger ( zou wel leuk zijn ) maar er komt een pup ons gezin versterken. Het is een kruising tussen een boomer en een labrador. Pupje is helaas wel gehandicapt, hij heeft een pootje dat niet ontwikkeld is omdat de navelstreng daar omheen gewikkeld zat. Verder is hij helemaal gezond en kan ik niet wachten hem op te halen. 8 Maart is de grote dag!

Hoe gaat dat met jullie en een hond/ pup?
Weten jullie een leuke naam? Kom maar op met suggesties!

Groetjes Hanneke

Ha,

Wat leuk een pup!

Ik roep hier altijd als ik ooit een hond zou krijgen noem ik hem NOZEM en een kat LAZARUS hahaha.. vind het super namen! Hihi.. Een nicht van mij heeft laatst ook een boomer pup gekocht en die heet Mo-Jo, vind ik ook wel schattig en de boomer van m'n ouders heet Daico. Of noem hem buurman,.. is ook lachen.. Of Nelis,.. van manke nelis hihi,.. oei sorry! Grapje.. Een vriendin van mij heeft een érg grote hond (Sint Bernard) en heet Muffin whahaha..

Maar hier geen beesten meer hoor.. Heb twee poezen en eerlijk gezegd vind ik het nu af en toe erg onpraktisch.. Deuren en ramen overal steeds dicht doen/laten (mogen niet op de slaapkamers en naar buiten), de  haren of dat ze weer stiekem melk uit Kay ´s beker proberen te scoren,.. pff..

Verder zijn ze hardstikke lief hoor! Echte kroelkippen en spelen ook erg leuk met Kay.

Maar soms,..

Ik ben zelf opgegroeit met honden en ik heb het altijd helemaal geweldig gevonden! De beste vriend die je kunt hebben! Maar nadeel,.. 't uitlaten in weer en wind hihi..

Succes met het zoeken naar een leuke naam!! (noem hem gewoon Nozem! )

Esmé mv Kay en ???

(37 wk zw)

LEUKKKK!!!

Hier ook sinds kort een hond, wel al 2 jaar dus opgevoed en al. Hij heet turbo.

Kennissen van mn ouders vroeger hadden een hond en heette sufferd. Zoals hij naar je keek ook deed hij zn naam eer aan haha.

Ik vind Titus erg leuk of Tosca. Kende ook iemand die zn hondje heette Harry.
Nuschka
Nitus
Freddy
Gaya

Kijk eens op www.honden-namen.nl Daar heb je er heel veel met daarbij betekenissen van de naam

Veel plezier

Geef hem een éénlettergreep naam, dat roept handig als hij niet luistert!

Goed van je hoor dat je een gehandicapte hond in huis neemt. Meestal komen deze beesten in het asiel terecht denk ik.

Ik heb  een kat en momenteel is het niet echt leuk met hem. Hij is nu ruim 6 maanden en heeft helaas aanleg om blaasgruis (struviet) te ontwikkelen. Hij heeft nu dieetvoer en antibiotica en plast overal, bah bah.....Het kan door de blaasgruis komen, maar ook omdat hij gecastreerd moet worden en mogelijk zijn territorium uit gaat zetten. Het stinkt in ieder geval vreselijk  (jekkie)  en ik baal er van als een stekker. Iedere ochtend een rondje doen, wat hij nu weer heeft gedaan.  Woensdag wordt hij gecastreerd en hopelijk is dat dan voorbij. We zullen zien. Dieren hebben is niet altijd leuk, helaas! Maar aan de andere kant staan de knuffelpartijtjes ook wel erg hoog aangeschreven en dat maakt weer veel goed.

Succes met het vinden van een naam. Overigens mijn kat heet Sam!

Groetjes Fonske

Oh, wat leuk zeg! ik vind de naam Bas erg leuk...... kort maar krachtig, en zo heet toevallig ook onze zoon, haha. Een hond in het gezin is erg leuk, zorgt echt voor gezelligheid. Heel veel succes met jullie puppie, groetjes Wendy

Hahaha, wél zwanger dus! Dat wordt helemaal een gezellige boel bij jullie strakjes. Hier geen ervaring met honden, maar vond je topic nu wel extra grappig!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan