boas kreeg vandaag zijn eerste prikjes.eerst kregen we een kruisverhoor van de wijkverpleegkundige of we wel gelukkig waren en een fatsoenlijk huis en inkomen.of we het als ouders eens waren over de opvoeding,of mn man wel bijdroeg aan de verzorging,blablabla...nou,dat was ja,ja,ja,ja,ja....nog vragen,onzekerheden:nee en nee.hij drinkt wel veel.ja,lekker toch?zal ie t wel nodig hebben.verder alles prima.toen prikje 1,niks aan de hand,toen prikje 2..beetje moppermopper van;moet dat nou?en weer aangekleed lachte hij alweer.toen naar oma want mama moest naar papa in t ziekenhuis.savonds kwam ik daar weer.hij was de hele dag goed te pas geweest alleen op t laatst vond hij het nit fijn als je hem oppakte want dan deden zijn beentjes pijn.maar vanuit de wipstoel kon hij toch nog wel lief lachen naar mama en lekker kwebbelen.thuis heeft hij om 19 uur zn 1 na laatste flesje leeggedronken en daarna was hij toch wel moe.dus heb ik hem uitgekleed en getemperatuurt,had hij 38,6.dus maar een zetpilletje gegeven en in bedje gelegd.hij jengelde even want hij wil rond dit tijdstip nooit in bed slapen,maar nu had hij weinig fut om te protesteren.maar net werd hij weer wakker en ik vond m toch wel erg zielig dus nu ligt ie lekker op mn buik en ik typ zo fout na fout en doe een half uur over dit verhaal,maar het staat er
volgens mij heeft hij de zetpil alweer uitgepoept maar ik ga maar niet meer aan hem frunikken,hij slaapt nu lekker dus...
morgen moet hij weer naar oma,maar gelukkig heeft hij het daar prima naar zn zin.zou t morgen weer over zijn of duurt het nog wat langer?
groetjes kari
volgens mij heeft hij de zetpil alweer uitgepoept maar ik ga maar niet meer aan hem frunikken,hij slaapt nu lekker dus...
morgen moet hij weer naar oma,maar gelukkig heeft hij het daar prima naar zn zin.zou t morgen weer over zijn of duurt het nog wat langer?
groetjes kari