Er mag best gefeliciteerd worden

Lieve meiden van het   Forum,

Ik heb even opmerking, en even voor de duidelijkheid, wat ik nu ga schrijven bedoel ik niet boos. VB en Diday, melde een paar dagen geleden dat ze zwanger zijn   en dat is natuurlijk fantastisch nieuws. Deze meiden  waren net  als ons als heel lang bezig om zwanger te raken.  Een felicitatie is dan op mijn beurt wel op zn plaats. Maar ik zie er maar weinig staan. Als iemand wat vervelends of een teleurstelling meemaakt dan zijn we er met zn allen voor diegene. Maar als iemand meld dat ze zwanger is dan vind ik dat er ook wel gereageerd mag worden. Het was gewoon iets wat me was opgevallen.
Nogmaals, ik bedoel het echt niet kwaad, maar het is wel iets waar (naar mening) wat beter opgelet moet worden.

Groetjes Niekie

Eeh Niekie,

Ik heb echt geen erg gehad in deze berichten hoor. Er gebeurt hier thuis momenteel nogal wat en ik ben net ongi geworden na IUI nr.5. Ik denk dat het beter is om uit te gaan van de goedwillendheid van de meiden hier. Het is vast geen onwil geweest dat er dit keer weinig is gefeliciteerd. Het was gewoon even niet zo druk hier.

Maargoed iedereen die zwanger is! GEFELICITEERD!!

lfs inge

Ha die Niekie!

Wat een sympathieke reactie van je op het forum! Heel attent van je.
Ik zit nog helemaal niet op de roze wolk. Ten eerste kan ik het me nog steeds niet voorstellen en ten tweede verloor ik gisteren en vandaag wat druppeltjes bloed.... Ik had vrijdagavond getest en ook vanmorgen (zondag) nog een keer en ik heb nog steeds een positieve test. Maar ik durf er nog maar heel moeilijk in te geloven.... Als dat bloeden maar niet doorzet!

Nou ja, we zien wel. Ik duim voor je dat jij ook snel goed nieuws te melden hebt!

Groetjes
VB

Hai,

Ik wil hierop even op reageren. Tuurlijk, ieder zijn mening en ik vind het heel moedig dat je het aangeeft, maar het lijkt mischien zo. Niet iedereen zit dagelijks op de computer.
Ik ben er sinds kort er weer op en ik volgde het eerst wel maar niet alles. Als je al 2 dagen er niet achter de computer zit, mis je al veel....Het moet je leven natuurlijk niet beheersen.

Toen ik zwanger was kreeg ik allemaal lieve felicitatie's en toen het mis ging kreeg ik ook allemaal meelevende reactie's. Maar dat zijn mijn ervaringen.

Groetjes Sabrina (Sab)

Sorry, maar ik ben ook al een paar dagen niet op de computer geweest en dan mis je inderdaad een heleboel.
Iedereen ook van mij van harte gefeliciteerd met de zwangerschap !

liefs, diana

Terug
Bovenaan