Er niet aan denken????

A

Anoniem

Guest
We zijn er weer mee bezig, ben net 1mnd met de pil gestopt. Bij ons 1e kindje was ik na 4 mnd zwanger. Om me heen hoor ik van meiden "Ik was in eens zwanger, had er helemaal niet meer aan gedacht", dit kan er dus bij mij niet in he. Ik ben vorig week ongi geworden en dacht toch echt van shit het is niet gelukt. Ook denk ik tijdens onze vrijpartij ook wel eens of het nu raak zal zijn. Ben ik de enige???????????????

Hoi Lola. Nou ik geloof er ook niet in hoor dat als iemand dat zegt. Was het maar zo makkelijk he ? Ik denk niet tijdens onze vrijpartij daaraan maar wel tijdens heel veel andere momenten en ik word er doodmoe van. Succes,XXX

Je bent absoluut niet de enige. En dan heb je ook nog een lijf dat je van alles laat voelen. En dan al die goed bedoelde verhalen van anderen. Wij hopen ook dat het een tweede keer mag lukken. De eerste keer duurde het 11 maanden, en na 9 weken een miskraam. Toen 4 maanden. Deze keer maar weer afwachten. Wij gaan voor ronde 2. We zien het wel, maar ik blijf hopen dat het dit keer iets sneller gaat.

Ik ben er ook veel mee bezig hoor!Ik zit nu in ronde 7. De eerste paar rondes kon ik het wel aardig loslaten, maar de laatste paar rondes vind ik het errug spannend!Wat het er bij ons ook niet echt makkelijk op maakt: we hebben al een kindje, dus ik krijg van iedereen opmerkingen over dat het toch wel hoog tijd voor een 2e wordt!Ja, duhuh...Dus als ik er even een dagje niet zo mee bezig ben, kom ik wel weer een buurman (ja, echt waar) tegen die lollig zegt dat we maar flink moeten oefenen voor nr 2. Echt walgelijk vind ik dat!

Het bestaat nochthans echt hoor, mensen die opeens merken dat ze zwanger zijn zonder er echt mee bezig te zijn. Het overkwam mij vorig jaar zelf. Ik was in mei met de pil gestopt en begin augustus vond ik het toch wel lang duren voor ik ongi werd. Toen ik eens begon te tellen, bleek ik al 10 dagen overtijd te zijn. Tja, met andere dingen bezig dus (eind augustus trouwden we). Nu vind ik het zelf moeilijk te geloven. We zijn nu net begonnen voor een 2de en ik kan me niet meer voorstellen dat mijn NOD voorbij zou gaan zonder dat ik het merkte...

Terug
Bovenaan