er op uit met meerdere kindjes

Ik heb een vraagje voor jullie meerlingmama's.

Ik heb zelf geen tweeling maar ik werk als gastouder. Mijn dochter is 9 bijna 10 maand oud en mijn oppaskindje bijna 1. Twee kleintjes dus. Daarnaast ben ik 12 weken zwanger van onze tweede. Ik wil er vaker op uit met de kleintjes maar ik weet gewoon niet hoe en ik hoop dat jullie tips hebben. Ik heb geen auto door de weeks dus zou alles op de fiets of lopend moeten doen. Ik heb een dubbele wandelwagen maar die loopt heel zwaar en omdat ik de vorige zwangerschap last heb gehad van mijn bekken durf ik dat nu eigenlijk niet aan. Hebben jullie tips om er op uit te gaan met twee kleintjes? Hoe doen jullie dat? Welke dingen gebruiken jullie.

Ik heb ook geen auto. Doe alles lopend. Ik heb een dubbele wagen met de zitjes achter elkaar. Die loopt niet zo zwaar en daar kan ik gewoon mee door alle deuren. Als je kinderen groter zijn, kan je ze in een bolderkar doen. het zal pittig voor je worden met 3 kleine kindjes straks. Succes!

Ja daar zat ik ook aan te denken, een bolderkR. in het begin wil ik gebruik maken van een draagdoek voor de kleinste. en deze twee kunnen dan allebei lopen. dat scheelt dan alweer. gelukkig hebben we een speeltuin naast het huis dus daar zullen we straks vaak te vinden zijn.