er op uit met meerdere kindjes

Ik heb een vraagje voor jullie meerlingmama's.

Ik heb zelf geen tweeling maar ik werk als gastouder. Mijn dochter is 9 bijna 10 maand oud en mijn oppaskindje bijna 1. Twee kleintjes dus. Daarnaast ben ik 12 weken zwanger van onze tweede. Ik wil er vaker op uit met de kleintjes maar ik weet gewoon niet hoe en ik hoop dat jullie tips hebben. Ik heb geen auto door de weeks dus zou alles op de fiets of lopend moeten doen. Ik heb een dubbele wandelwagen maar die loopt heel zwaar en omdat ik de vorige zwangerschap last heb gehad van mijn bekken durf ik dat nu eigenlijk niet aan. Hebben jullie tips om er op uit te gaan met twee kleintjes? Hoe doen jullie dat? Welke dingen gebruiken jullie.

Ik heb ook geen auto. Doe alles lopend. Ik heb een dubbele wagen met de zitjes achter elkaar. Die loopt niet zo zwaar en daar kan ik gewoon mee door alle deuren. Als je kinderen groter zijn, kan je ze in een bolderkar doen. het zal pittig voor je worden met 3 kleine kindjes straks. Succes!

Ja daar zat ik ook aan te denken, een bolderkR. in het begin wil ik gebruik maken van een draagdoek voor de kleinste. en deze twee kunnen dan allebei lopen. dat scheelt dan alweer. gelukkig hebben we een speeltuin naast het huis dus daar zullen we straks vaak te vinden zijn.

ik heb een een zoon van 10, een tweeling van bijna 4, een kleintje van 13 mnd en ben zwanger van de 5e. Gelukkig heb ik wel een auto, want mijn oudste zit sinds kort ver op school. De tweeling gaat 4x per week naar de speelzaal en die probeer ik wel lopend te halen/brengen. en ik deed dit voorheen ook met de oudste naar school brengen zoveel mogelijk lopend. ik heb een dubbele wagen op luchtbanden (naast elkaar) met nog een fietsstoeltje extra er voorop. Ik vind mijn wagen niet echt zwaar lopen en is zwaar beladen met 3 kids, het ligt denk ik ook aan welk soort wagen je hebt. Verder heb ik een fietskar en met 1 achterop en 2 in de fietskar kom je ook een eind. wel zwaar trappen met een brug op en met wind tegen. en dat is ook niet goed voor je bekken. uitstapjes zijn best zwaar met die kleintjes zeker als je last hebt van je bekken. Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn tweeling een steunband bij mijn cesartherapeute kunnen lenen. Die hielp wel goed. Ik heb nooit een bolderkar gehad en wil die ook niet, lastig als je een winkel in wil en die moet je trekken ipv duwen. zo belast je je bekken ook. als je wat moe wordt heb je steun aan een wagen en niet aan een bolderkar.

succes

Terug
Bovenaan