er staat ons nog wat te wachten

als de zomer doorgaat zoals nu....ppfff...ik had t ff niet meer gister....zo benauwd!!
je zal maar op t laatst lopen.....

ik heb nu ook een erg strakke planning....ik doe smorgens wat...en zorg dat ik iig t warm eten klaar heb om 12 uur...zodat ik me smiddags neer kan geven....

ik kan wel merken dat ik haast 40 ben...of beter gezegt..ik kan merken dat ik geen 20er meer ben...haha
vind t nu toch wel zwaarder dan toen hoor!

maar ik klaag niet,...t gaat super...en we moeten hier ff doorheen..t hoort er allemaal bij...;-)

Ik denk dat je niet de enige bent hoor met dit weer ;). Ik merk ook dat ik het sneller warmer heb dan normaal. Gelukkig hebben we airco op het werk en is onze woonkamer vergeleken met buiten wel lekker koel, maar de slaapkamer lijkt wel een sauna. Als het goed is wordt vanmiddag het zwembad neergezet en kan ik daar lekker in af koelen als het zo lekker warm blijft.

Hier nog eentje die het liever iets koeler heeft.

Gisteren was het buiten echt niet te doen,vandaag is er een lekker windje bij.
Maar voor mij hoeft het zo niet te blijven hoor,iets koeler mag wel..

Ik heb vanmorgen even het adje voor de kleine meid neer gezet,misschien kan ik er ook wel even in afkoelen met dit weer...

heey ja ik geef het toe,ook ik ben vandaag door de hitte bevangen,dat word idd nog wat vd zomer,en al 2kids die augustus en september geboren zijn maar ik kan me niet meer zo goed herinneren hou het me toen afging,of stiekum verdrongen hihih,lekker veel water blijven drinken dames ,sterkte

Ik heb d'r echt last van, en ik ben toch nog wel een twintiger! 2 jaar geleden toen ik zwanger was van Alex was het ook zo warm, pfff (Hij is op 30 september geboren, ik was de 16e uitgerekend.)
Dat eten klaarmaken voor 12 uur is best een goed idee eigenlijk! Ik heb er 's avonds bijna nooit meer puf voor, 't is een wonder dat ik nog niet in m'n vingers heb gesneden ;)

Het was ook wel erg warm de laatste dagen. Wij zaten op de camping en heb heerlijk in de schaduw gezeten met een lekker windje. Dus het was daar goed toeven. Alleen in de tent was het bloedheet.
Verder regelmatig in het zwembad gesprongen.
Maar idd, ik hoop dat als voor ons het einde in zicht is het iets minder warm is, want ik zal anders niet te genieten zijn!!!

Terug
Bovenaan