er tegen op zien?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Hebben jullie ook zo last van er zo veel mee bezig zijn?
En dan kun je ook nog zomaar er voluit over spreken want je wilt het toch geheim houden?
En dan al die leuke spulletjes! en al die zwangere vrouwen die op je pad komen!
Nou gewoon maarhopen op een snelle bevruchting!
Enne zijn er ook mensen die tegen de zwangerschap opzien?
Tegen de misselijkheid enzo?

Nou ik hoor het wel.

Groet Anne8

Hoi,

Wij zitten nu in de 7e ronde. En steeds als de nod nadert begin ik steeds zenuwachtiger te worden.   (nu rond 16 juli) Het is dan best een teleurstelling als je weer ongi wordt. Aan de andere kant zie ik ook best wel tegen de zwangerschap op, om eerlijk te zijn. Ik weet toch niet wat me te wachten staat en heb een vreselijke 'overgeeffobie'. Als ik er al aan denk wordt ik bijna al spontaan misselijk. Ik hoop echt dat me dit bespaart blijft. Weet ook wel dat er veel ergere dingen  zijn, maar ik kan dat gevoel niet onderdrukken.
Toch ondanks dit, hoop ik dat ik snel tot de zwangeren mag behoren...!!!! En jij zie jij er tegenop??

Liefs,
Jazz

Hoi Jazz,

Ja ik zie er wel erg tegen op. Ik heb altijd geroepen we gaan adopteren een zwangerschap is niks voor mij.
Misselijk en dik worden laat staan de bevalling.
Maar ja ik ben nu 28 en het lijkt ons toch wel geweldig hoor zo'n kleintje.
Dus zo doende in Januari gestopt met de pil en nu toch echt wel serieus er mee bezig zijn.
En aan de andere kant denk ik ook ach het is maar 9 maanden.
Maarja het verandert je leven echt totaal.
ook dat is wel eng hoor.

Groetjes Anne8

he

wij zijn vanaf november bezig voor nummertje 2 heb ik januari een vroege miskraam gehad en had me deze maand voorgenomen het wat van me af te zetten.
heb de box naar de zolder gedaan (dacht ik laat hem staan voor nummer 2 maar werd helemaal niet meer gebruikt) ben uitgebreid wezen shoppen maar ja dan gaat mijn lijf raar doen en snap ik er helemaal niks meer van.
mijn nod is 6 juli heb een cyclus van 26 dagen en heb 20 juni een klein beetje bloedverlies gehad heb ik nog nooit gehad en heb nu hele dikke witte afscheiding
sorry weet niet hoe ik het anders moet zeggen. echt ik snap er helemaal niks meer van en dan zit man lief de hele tijd ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor.
kortom ik zit nu weer lekker in de zenuwen
ik zie trouwens helemaal niet op tegen de zwangerschap heb de eerste alleen de laatste   maand last van maagzuur gehad en dat was het niet misselijk niet spugen niet moe. jammer alleen dat ie in stuit lag en het een ks werd maar ik teken voor nog zo'n zwangerschap
liefs nicole

Hallo,
Mij lijkt het geweldig om zwanger te zijn, eigenlijk al iets wat ik al heel lang wil. Maar ja... er zitten natuurlijk ook minder leuke kanten aan.
Ach, dan moeten we maar denken dat het voor 'een goed doel' is!
Groetjes Maud

eej dames

nou ik had meer geluk als jullie denk ik ik ben 23mei gestopt met de pil en nu

maar ben toch wel zenuwachtig voor de begin periode ben vorig jaar door de pil heen zwanger geraakt maar heb toen een miskraam gehad dus ik vind die 3maanden echt een kl*te tijd

nou wens jullie veel succes

Hoi Meid,

Ik ben er ook veel iedere dag mee beizg maar vind dat wel fijn. Wij zijn ook vanaf eind 2006 gestopt en hopen nu op een zwangerschap. Ik zeg altijd tegen mezelf als ik een zwanger vrouw zie "nog ff en dan loop je ook zo" en als ik spulletjes zie denk ik ook van ach nog even geduld en dan mag ik of beter gezegd dan ga ik dan allemaal kopen. Ik denk maar zo, geniet van alle voorpret. Alleen als de rd komt denk ik die dag wel anders maar ja dan ben ik altijd teleurgesteld en moet ik altijd weer even aan het idee wennen dat het nu niet raak ik.

Ik zie persoonlijk nergens tegenop en wacht het allemaal maar af.

Heel veel succes meid!!

Liefs Bizu

Terug
Bovenaan