A
Anoniem
Guest
maar die tijd is voorbij! Patrick lust geen kaas of vleeswaren op zijn brood sinds hij 1,5 was, maar nu loopt er hier eentje rond in huis en die lust dat WEL. Ik stond tussendemiddag wat plakjes kaas af te schaven voor op het brood en stiekem om van te snoepen en jawel hoor, daar kwam onze troela aan; OOK! Ze wilde ook een plakje kaas. Ik dacht dat peuzelt ze op haar gemakkie op, maar nee hoor; hap slik weg en ze wilde meer!
Wha ha ha! Hoe verschillend kunnen je 2 kindjes zijn he? Ik denk dat patrick nu wel op een leeftijd is gekomen dat ik het hem een beetje op kan leggen. Ik ga maar eens proberen met; je krijgt een boterham met vlokken als je een boterham met kaas of worst op hebt. Kijken hoe hij daar op reageert!
x miranda
Wha ha ha! Hoe verschillend kunnen je 2 kindjes zijn he? Ik denk dat patrick nu wel op een leeftijd is gekomen dat ik het hem een beetje op kan leggen. Ik ga maar eens proberen met; je krijgt een boterham met vlokken als je een boterham met kaas of worst op hebt. Kijken hoe hij daar op reageert!
x miranda