Er was een tijd dat ik ongestoord een plakje kaas kon eten.....

A

Anoniem

Guest
maar die tijd is voorbij! Patrick lust geen kaas of vleeswaren op zijn brood sinds hij 1,5 was, maar nu loopt er hier eentje rond in huis en die lust dat WEL. Ik stond tussendemiddag wat plakjes kaas af te schaven voor op het brood en stiekem om van te snoepen en jawel hoor, daar kwam onze troela aan; OOK! Ze wilde ook een plakje kaas. Ik dacht dat peuzelt ze op haar gemakkie op, maar nee hoor; hap slik weg en ze wilde meer!

Wha ha ha! Hoe verschillend kunnen je 2 kindjes zijn he? Ik denk dat patrick nu wel op een leeftijd is gekomen dat ik het hem een beetje op kan leggen. Ik ga maar eens proberen met; je krijgt een boterham met vlokken als je een boterham met kaas of worst op hebt. Kijken hoe hij daar op reageert!

x miranda

Ik moet zo lachen..... Ik word hier ook altijd betrapt of gecorrigeerd (je mag toch niet snoepen voor het eten!!!)
Mooi om te zien hé hoe 2 kindjes zo anders kunnen zijn. Nu moet ik zeggen Brian (17mnd) is echt een alleseter ik weet zo gauw niet iets te noemen wat hij niet lust
Mike (4jr) is echter iets kieskeuriger heeft nu wel zo iets van Brian eet het dus......
Nu was er laatst een stuk op zepp over proeven=proberen Nou dat sloeg wel aan. Met de kerst hebben ze allebei garnalen en zalm "geprobeerd" nou blijken ze dat allebei lekker te vinden. Zit je dan als enige ""kanibaal" tussen 3 visologen hihi

Nu is het hier een boterham met kaas of worst en een zoetige boterham en krijgen wel een s een stukje kaas of worst als zze s middags ergens xtra trek in hebben hoe gaat dazt bij jullie

groetjes
Achnita

Ilona is ook een allesetertje! Oftewel; vuilnisbak!
Ilona eet nu ook tussendoor weleens een stukje kaas of worst, maar bij patrick krijg ik het niet voor elkaar, maar ga er zeer binnenkort wel mee aan de slag!
Ik wil eigenlijk voor elkaar zien te krijgen dat ze 's morgens zoet eten op brood (is nu ook al zo, ik krijg 's morgens ook geen kaas/worst weg) en tussen de middag 1 met hartig beleg en 1 met zoet (patrick eet er nu 2 met zoet en ilona 2met hartig)
Iets om aan te werken dus!

Ook hier is even iets stiekum eten er niet bij. Bas is ook een kleine vuilnisbak. Alles eet hij. Sowieso als ik in de keueken sta, dan komt hij altijd even checken wat ik aan het doen ben.... Stel je voor dat er nog wat te halen valt!

Mijn oudste is ook een goede eter. Wij hebben eigenlijk nooit drama's aan tafel.

Groetjes, Karin

Heel slecht, maar wij gingen toen de oudste nog klein was, wel eens stiekemkoekjes eten in de voorraadkast. Dan hadden we trek, maar gingen we bijv. bijna avondeten, dus wilden we hem niks meer geven.

En hij had het toch wel in de gaten, want dan zei die, mag ik eens aan je mond ruiken??? Ik ruik koekies!!!  Wij natuurlijk heel verbaasd reageren.....Whahahahaaa.

Eline is ook zon bietser. Gisteren toen ik het fruit ging schillen, werd ze gewoon echt boos dat het zo lang duurde....

ha ha, we worden nog gezond met zijn allen!
Hier dus precies hetzelfde! Alice hoeft maar een keuken kast deurtje open te horen gaan of ze komt er al aan!!!

Groetjes ALberdien

hahaha herkenbaar...

Mijn vriend zat gisteren bijna onder de tafel om zijn koekje op te eten.... Jennifer was tv aan het kijken dus dat zag ze niet...

Terug
Bovenaan