er was eens een aapje dat op reis ging....in een grote envelop!

A

Anoniem

Guest
dat aapje had gehoord namelijk van een klein meisje Lydia die helemaal gek is op haar knuffelaapje en zelfs tegen foto's van aapjes "aap" roept. Dat vond dit aapje zo leuk en tot op heden lag dit aapje maar te slapen in een laatje. Met grote gapen van verveling.....toen het aapje over Lydia hoorde sprong hij uit het laatje in een grote envelop.... hij schreef vooraf nog even het adres erop. Gauw naar het postkantoor om te wegen en te frankeren, nu ligt ie waarschijnlijk al in Zwolle, bedenk ns hoe spannend door die grote sorteermachina, langs al die vreemde mensen. Maar het aapje laat zich niet afleiden, want morgenvroeg ligt ie in de tas van de postbode die m persoonlijk bij Lydia brengt! Het aapje hoopt wel dat   Lydia de postbode even gaat helpen, want anders moet ie helemaal geplet worden om door de gleuf van de bus te passen.....

Lieve Lydia, je reserver aapje is onderweg en hoopt op heeeel veel knuffels van je!

liefs

Rêve die zelf meer een berenmeisje is.

Aaaaahhhh wat is dit toch een heerlijk forum en wat fijn dat er meisjes zoals Rêve zijn die effies op zoek gaan....

Lief hoor en wat zal Lydia (en haar moeder) in haar nopjes zijn....

Liefs Renske

Lieve Reve (en haar mama),
HEt is dat ik nu pas net terug ben uit Duinrell, en doodmoe ben, anders zou ik vast niet kunnen slapen van opwinding! Je bent heel erg lief, en morgen gaan we jou wat leuks opsturen, mijn mama en ik. En ze zal een foto maken van mij met de aap, dan kun je zien hoe blij ik er mee zal zijn.
Hele dikke knuffel van Lydia (en haar mama)

Aaaahhh, Reve: je doet je naam eer aan.............. Er droomt een klein meisje van een lieve beer, opgestuurd door een lief meisje die aan dromen verwezenlijken doet!!

Zo lief!
Susan

wat een wereldreis hee voor zo'n klein apie

moet hij heeeeel veel geknuffeld worden als hij arriveert, maar dat komt vast goed!

DE post was erg laat vandaag, dus mama maar op die deurmat liggen... Toen kwam er een grote envelop met mijn naam erop, en door het raampje zag ik al een AAP!!! Ik vond hem heel erg lief, ook al is ie wat groter dan de mijne. Nu heb ik gewoon een grote en een kleine broer aap, en daar ben ik superblij mee.
Lieve reve, omdat jij zo van beren houdt, gaan we zometeen een berenverrassing voor jou naar de brievenbus brengen.
Heel erg bedankt dat aap nu bij mij mag wonen, ik zal er goed voor zorgen. EN als mama's fotocamera weer opgeladen is, zal ik wel even voor haar poseren.
Heel veel kusjes van Lydia

even up voor Reve en haar mama. Camera moet nog gereanimeerd worden (moet oplader ff zoeken), gelukkig is ie niet gister in het water gevallen, net als de telefoon van manlief, die nu ergens in de vijvers onder de monorail in Duinrell ligt... Maar zodra dat gebeurt is schiet ik ff een kiekje van Lydia en haar apenliefdes.

Terug
Bovenaan