Er zijn er drie jarig hoera hoera

Omdat we niet bij elkaar op de verjaardag konden komen omdat onze papa's en mama's allemaal op vakantie wilden om de beurt, hebben we vandaag lekker samen onze verjaardag gevierd met ons zus, broers en mama's.

Het was reuzegezellig, kijk maar even mee!

Eerst aten we taartjes, mét kaarsjes erop

Even proeven hoor!

Jaa, even proeven!

Okee, lekker dus! Aanvallen jongens!

Daarna was het tijd voor de cadeaus

En terwijl de jongens zich met het mannenwerk bezig hielden

Ontfermenden de dames zich over het roze spul

Drie kleine peutertjes................... hard aan het werk!

En na al dat werken en spelen en ravotten is het goed eten! Broodjes met knakworst gaan er altijd in!

Dikke kus van Sophie, Siebe en Linde!

ps de mama's van Siebe en Linde hebben natuurlijk ook foto's gemaakt, deze rapportage wordt dus nog vervolgd haha!

Het was inderdaad bijzonder om de verjaardagen van Sophie, Linde en Siebe samen te vieren....

Hierbij een kleine impressie vanuit een andere hoek, hahaha!

Uiteraard werd er gezongen en moesten er kaarsjes uitgeblazen worden. Hey, waar is Siebe....... Die kijkt het allemaal van gepaste afstand aan....

Kijk mama, wat ik heb gekregen!!

De spanning stijgt met de minuut!

Linde: Hey, wat zie ik daar....die doos is net zo groot als mijn cadeautje. Zou het.....nee....of toch....nou, maar gauw uitpakken dan.....

Siebe hoefde maar 1 cadeautje uit te pakken. Gijs en Merijn: Die andere doen wij wel hoor Siebe!

Kijk nu toch eens mama, wat ik heb gekregen!

Ik lig echt helemaal dubbel van het lachen. Wie viert er nu toch 3 keer zijn verjaardag!! Hahaha, 22 juli (op de dag), vandaag met Sophie en Linde en dan a.s. zondag nog een keertje voor de familie en vrienden die er op 22 juli niet bij waren vanwege vakantie! Mij hoor je niet klagen hoor....hahaha

Weet je....die wc spoelt echt door....Leuk hè!

Oeps...niet verklappen hoor, maar ik ben nog geen 2 jaar!! Sssstttt, 30 augustus ben ik pas aan de beurt, maar ik heb lekker al wel cadeautjes gescoord, hihi

Natuurlijk was ook Roos van de partij (of beter gezegd...op het partijtje!). Heerlijk al dat vreemde speelgoed.....ik kan me zo wel vermaken hoor.

En natuurlijk kwamen traditiegetrouw de broodjes knakworst op tafel.... Aaaanvalluhhhh! En voor de mama's......heerlijk.... even rust!

Het was weer gezellig..... Namens Siebe...bedankt voor de cadeautjes en de gezelligheid.... Tot de volgende keer!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

wat leuk dat jullie vandaag al weer een forumdate hadden (hoewel dat geen forumdate meer is maar vriendschap denk ik zo ), en wat een leuke foto's!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan