Er zijn geen woorden voor .......... ZWANGER !!!

hoi allemaal.
Ik ben nog steeds verbaasd, maar ik ben toch echt ZWANGER ! Afgelopen maand was eigenlijk nogal raar (mijn zusje snel zwanger, waar ik nogal veel verdriet over had) daardoor was ik eigenlijk er nog meer mee bezig (en met mezelf) dan voorheen. ook moesten we naar de gyn, spul wegbrengen/ bloed prikken, enzv.) En ik had er toch helemaal niet meer bij stilgestaan dat het bij ons nog zonder dokteren zou lukken (na 18 maanden proberen)dus toen zaterdag (NOD)mijn temp nog steeds in de 37 C was, vond ik dat wel raar, maar niet echt vreemd (zovan nou het zal wel allemaal weer opschuiven in mijn cyclus) ik had nog een testje liggen, en dacht ' ach 't kan ook geen kwaad' Wel had ik de hele week een ander gevoel in mijn borsten, maarja ik was al zovaak teleurgesteld... dus de test gedaan, neergelegd en even wat water gedronken. draai ik naar een minuutje de test om......een PLUS ???? heh ? zie ik het wel goed ? Ja echt ! ik was zwanger ! Ben meteen naar mijn man in bed gerend en maakte hem wakker met de woorden: goeiemorgen aanstaande pappa ! Wat ben ik blij en opgelucht dat we 'normaal' zwanger zijn geworden (je gaat je toch de gekste dingen in het hoofd halen als het niet lukt)Nu kan ik het alleen nog niet vertellen (het is nog zo pril) maar jullie mogen het weten ! ik voel net als Seda (zie bericht hier vlak onder) rommelen in mijn buik, en gevoelige borsten. begin ook wat meer moe te worden, lig s'nachts vaak wakker, maar ben eigenlijk ook nog niet echt misselijk ofzo. Wel heb ik het steeds enorm koud, en last van hoofdpijn. Maar wat ik wel weet is dat je op tekenen moet letten: achteraf zijn er vorige week dingen gebeurd/ heb ik dingen gevoeld die ik nu beter kan plaatsen. - ik heb echt enorme angst voor spuiten,> vorige week moest ik bloedprikken en ik was heel berustend erin (HEEL raar!)ook heb ik me vorige week pas echt erbij neergelegd dat mijn zusje mijn aandacht en liefde nodig heeft met haar zwangerschap> kon ik me er als vanzelf bij neerleggen dat zij wel zwanger was en ik niet (is toch ook raar ?) Hebben we juist tegen vrienden en familie ons verhaal van 'het-wil-maar-niet-lukken-en-we-gaan-nu-dokteren' verteld. Toch blijken dit allemaal voortekenen te zijn geweest denk ik. Ik weet wel dat ik geniet en als ik er aan denk moet ik onbewust even lachen. (wie had dat gedacht!) Mocht het alsnog verkeerd aflopen, dan is dat nou eenmaal zo, maar ik ga positief deze tijd tegemoed!
Dus meiden ook voor jullie is er hoop !
Veel Succes allemaal, eun ik kom geregeld even terug buurten !
liefs Abby

hoi abby wat leuk voor jullie geniet ervan met jullie tweetjes.
Maandag heb ik mijn nod en ik heb dezelfde klachten als jou dus hoop ook dat het raak is !!!
Proficiat

Hoi Abby,

Wat een fantastisch nieuws om te lezen dat je na 18 maanden toch spontaan zwanger bent geworden ! Ik denk dat je bericht ook veel meiden hier op het forum steun zal geven. Van harte gefeliciteerd voor jullie en ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe. En wat ontzettend leuk nu ook dat je zusje zwanger is he?? Dat vond je eerst natuurlijk heel moeilijk, maar wat leuk om nu saampjes zwanger te zijn !!

Liefs,
Luna

Hoi Abby,

Ik wil je van harte feliciteren met je zwangerschap, want ontzettend te gek voor jullie en samen met je zusje zwanger zijn dat is natuurlijk helemaal super!!!!

Een hele fijne zwangerschap,

Liefs Mickey

gefeliciteerdddddddddddd Abby,

wat een fantastisch nieuws alweer zeg ik ben zo blij voor je en ook voor me zelf natuurlijk. vandaag had ik afspraak bij de gyn en heb de goed nieuws aan haar verteld ze was heel blij en heb gelijk een afspraak gemaakt voor een inwendig echo die ik niet zo prettig vind maar als je eerder wil weten moet het wel op dit manier zei ze dus over drie weken zal ik pas geloven trouwens gelijk daar ook urine ingeleverd ik hoor vanmiddiga ook de resultaat van de ziekenhuis dus jullie horen het nog wel!!
heel veel liefs seda

Terug
Bovenaan