er zijn maandag twee emmy's teruggeplaatst!!!!!!

Hoi allemaal....

Maandag op de verjaardag van sinterklaas waren we geen kado aan het uitpakken maar kregen we er twee terug!!!!
En is de wachttijd begonnen (en de stress) ik vind het zo spannend.
Duimen jullie allemaal met ons mee?
19 december kunnen we gaan testen ik zou het liefst gaan slapen en op 19 december mijn bedje weer uit komen!!!!!

liefs rozemarijn

hoi rozemarijn,

dit worden twee hele spannende weken ik hoop het van harte dat je nu zwanger mag raken ik hoop dat ik na 19 december mag lezen hier dat je zwanger bent heel veel succes.

groetjes linda

Hee Rozemarijn,
Hoe is het nu met je????? Zijn die wachtweken nog een beetje om door te komen??
Hoe voel je je? Het zou echt geweldig zijn hoor als jij goed nieuws hebt over ruim een week! Dat geeft iedereen weer goede moed!

lfs inge

hoi inge

Het is oke hier maar wel heeeel spannend allemaal.... Poe hee wat duurd wachten lang. Bij elke steek denk ik help dus even te raden gegaan bij iemand met ivf en goede afloop het hoort erbij en is toch echt gewoon afwachten.....
zucht was het maar vast volgende week maandag. Ook denk ik ineens na over mijn eten tja een beetje gekke henkie dus maar voor de rest oke.
Fijn dat je geen belemmering heb voor ivf en je in april kan beginnen.
Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen hopelijk is het ook echt zo en kan je me in april na gaan doen!!!!

liefs rozenmarijn

Wat erg he die spanning!!!!!! Pffffffffffff...Ik kan me voorstellen dat je bij elk krampje iets denkt en voelt. Het is en blijft gewoon adembenemend spannend!
Het zou echt geweldig zijn als je straks goed nieuws hebt!
lfs inge

Terug
Bovenaan