er zitten ook voordelen aan.....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Het mag algemeen bekend zijn dat ik HEEEEL graag weer zwanger wil worden.
Maar zat me net te bedenken (ook om mezelf een beetje op te beuren hahahha) dat er ook voordelen aan zitten dat je ongi wordt. Nu kan ik tenminste weer een broodje filet americain eten en lekker aan de smeerworst. En dat glaasje wijn bij het eten blijf ik tocdh ook erg lekker vinden. Ik ben dan ook wel weer een klein beetje blij na de teleurstelling van de rode duiveltjes, dat ik dan toch nog een weekje kan genieten van al dit lekkers....
groetjes ieniemienie

Je hebt helemaal gelijk...kun je weer even lekker genieten en jezelf blij maken met al dat lekkers....want dat ga je nog missen , mocht je zwanger worden.
Goed dat je jezelf daar mee kan opbeuren.
Volgende ronde misschien meer succes!
Keep it cool  

Dat heb ik nu dus ook.

De dag dat ik ongi geworden ben, ben ik altijd erg vedrietig (ben nu ronde 11 in gegaan) maar dan denk ik, ik kan toch weer lekker een biertje drinken. Ik hou daar dus in mijn cyclus echt wel rekening mee.

Ik had dit weekend een feest van mijn duikvereniging en mijn vriend zei 'ik ga wel rijden dan kun jij lekker bier drinken'. Ik heb dus inderdaad fijn een paar biertjes gedronken, vooral bokbier vind ik erg lekker. Had daar gisteren wel een beetje last van maar ja heb een heeeeeeeeeel leuke avond gehad. dat krijg je als een tijd lang geen alcohol meer drinkt.

Dus.......soms is ongi zijn best fijn (ben net zoals iedereen veel liever zwanger maaj de natuur kun je niet sturen).

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan