erfelijk?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een kort vraagje.
Ik zit nu in de eerste ronde en heb gister mijn NOD dag gehad, maar in mijn achterhoofd spookt er altijd iets rond.  Ik weet dat het bij mijn moeder heel lang heeft geduurd voordat ze zwanger werd. Het is natuurlijk uiteindelijk wel gelukt, maar toch denk ik altijd: Zou het erfelijk zijn, zou het bij mij ook zo lang duren? Of hoeft dit niet altijd zo te zijn?

Misschien kent iemand dit?
Ben benieuwd.

Welterusten voor nu!

groetjes,
Famke

Hoi Famke,

Weet je misschien ook waarom het bij je moeder zo lang duurde? Dan zou je eventueel al iets meer weten of het wel of niet erfelijk kan zijn.

Maar ik lees dat je pas met je 1e ronde bezig bent. Dus ik zou zeggen; maak je nu nog niet al te veel zorgen. Ik kan me natuurlijk wel goed voorstellen dat je er aan moet denken, dat zou ik, denk ik,  ook doen. Dus dat is niet raar ofzo.
Het hoeft  echter niet erfelijk te zijn!
Dus blijf positief en veel succes verder!

Hoi famke,
allereerst;wat doet het forum weer vreemd! moeilijk inloggen tot 3x toe en probeer dan maar eens te reageren op een berichtje...
maar goed.. je vraag over erfelijkheid,ik ben geen deskundige en weet dus niet wat erfelijk bepaald is. maar ik weet wel dat toen wij net met de pil gestopt waren(en dus elke maand weer gewoon ongesteld werden) dat ik ook met mijn moeder gesproken heb.bij haar duurde het ook bijna 2 jaar,bleek de zuurgraad te hoog. dus heb ik gedaan wat zij toen voorgeschreven kreeg;geen varkensvlees en koolzuurhoudende dranken.
inmiddels zijn we 1,5 jaar verder en blijkt er iets anders aan de hand,wat bij ons niet erfelijk is en we beginnen dus binnenkort met icsi.
maar ik begrijp jouw zorgen wel heel goed,je wilt alles uitsluiten omdat je zo graag zwanger wilt worden,liever nog vandaag dan morgen! probeer dan het geduld maar eens op te brengen,terwijl elke maand je hormonen door je lichaam racen...
onze toijd komt,echt waar!
succes!

Dankjulliewel voor de goede raad!
We wachten maar gewoon af, zoals ze zeggen "laat de natuur z'n gang gaan"
En er maar niet te veel mee bezig zijn dat is ook belangrijk denk ik!
Maar moet wel zeggen dat dat best moeilijk is toch?

Groetjes,
Famke

hoi famke,

ik ben ook geen deskundige maar ik hoorde laatst dat mijn moeder tegen iemand anders vertelde dat zij zo zwanger was beiden keren en ik ga al naar ronde 15 dus omgekeerd zegt het ook niets als je het zo bekijkt dus ............. bij mijn zaten mijn eileiders dicht en deze zijn 2 weken geleden open gespoten en verder is alles super in orde dus wie weet gaat het ons nu ook spoedig lukken !!

wilde je dit toch ook even laten weten dus hou de moed erin!

groetjes Chili

Terug
Bovenaan