A
Anoniem
Guest
hoi dames
mijn moeder heeft voor ze zwanger was een heel erg onregelmatige cyclus en wist nooit wanneer ze ongi moest worden.
daardoor is ze onder controle komen te staan bij de gynecoloog.
Daar kwamen ze achter dat een eierstok niet goed was en die is toen weg gehaald. toen dat allemaal gereed was werd ze zwanger wat ze nog niet wist.
Toen ze s'nachts wakker werd van de buikpijn en ongi was geworden dacht ze dus dat ze niet zwanger was.
maar later in de morgen bleek ze een miskraam te hebben.
toen ze bij de gyneceloog kwam en haar onderzochten kwamen ze er achter dat er nog een kindje zat en dus zwanger was geweest van een tweeling.
mijn zus heeft de 9 mnd volbracht en het is verder allemaal goedgegaan.
In het totaal heeft ze 3 kinderen op de wereld gezet met maar 1 eierstok.
Ik vond het wel leuk om dit even te vertellen en mijn vraag is
* kan het nu ook erfelijk zijn?
Liefs jessica
mijn moeder heeft voor ze zwanger was een heel erg onregelmatige cyclus en wist nooit wanneer ze ongi moest worden.
daardoor is ze onder controle komen te staan bij de gynecoloog.
Daar kwamen ze achter dat een eierstok niet goed was en die is toen weg gehaald. toen dat allemaal gereed was werd ze zwanger wat ze nog niet wist.
Toen ze s'nachts wakker werd van de buikpijn en ongi was geworden dacht ze dus dat ze niet zwanger was.
maar later in de morgen bleek ze een miskraam te hebben.
toen ze bij de gyneceloog kwam en haar onderzochten kwamen ze er achter dat er nog een kindje zat en dus zwanger was geweest van een tweeling.
mijn zus heeft de 9 mnd volbracht en het is verder allemaal goedgegaan.
In het totaal heeft ze 3 kinderen op de wereld gezet met maar 1 eierstok.
Ik vond het wel leuk om dit even te vertellen en mijn vraag is
* kan het nu ook erfelijk zijn?
Liefs jessica