Erfelijke ziekte

A

Anoniem

Guest
hallo

ik zit hier een beetje beduusd op mijn werk. kreeg vanavond het bericht dat mijn moeder de ziekte van Best heeft.
Dit is dus een erfelijke ziekte. Het veroorzaakt een waas voor je ogen. met 1 oog ziet ze nog maar 10% en met het "goede" oog nog maar 25%. Met een speciale bril ziet ze 40 en 50%. Ze heeft nu echt een bui van en dan kan ik lonneke niet meer zien en ik kan niet meer autorijden.  Er is geen behandeling voor deze ziekte.

Dus loop ik haar op te peppen maar ondertussen kunnen wij het dus ook hebben.
ik ga morgen meteen de dokter bellen voor een afspraak en ik mezelf laten testen en als het al kan, dan ook Lonneke.

Ik voel me zo raar en ik moest het ff kwijt.

Hetty

Weet niet goed wat ik moet zeggen...ik hoop dat het goed verloopt voor je moeder.
En dat jullie niet erfelijk belast zijn met deze ziekte.

Sterkte Linda

Jeetje, wat een ontzettend naar bericht! Kan me voorstellen dat je er van ontdaan bent, t is niet niks. Ik hoop  uiteraard dat jij en Lonneke de ziekte niet hebben geërfd. Bah, wat een zorgen voor je!  Heel veel sterkte meid!

groetjes Mie

Zo, da's niet echt nieuws waar je op zit te wachten!
Ik hoop dat het te testen is, zodat je wat weet.
Veel sterkte.
Sil

Hoi,

Niet leuk! Ten eerste natuurlijk omdat het hartstikke erg is voor je moeder en daarnaast omdat je nu ook zelf in de zenuwen zit. Alsof dat met je moeder al niet erg genoeg is.

Heel veel sterkte en laat ff weten wat eruit de test komt!

KT

Hoi,

Oeiiiiiii da's mooi klote!! Ik hoop dat jij en je uk snel wat meer duidelijkheid krijgen, en ik wens jou en je moeder alle kracht toe... pfjew, zal niet meevallen!!

Groetjes Debby

Zo dat valt even rauw op je dak denk ik!Poeeehhhh

nou we horen het nog wel van je heh?Succes ermee iig

xxx

Terug
Bovenaan