erg dik

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal daar was ik weer ff en ben erg blij met deze site het helpt je egt om door goede en minder fijne dingen er door te komen ok had weer een vraagje ??? ik vraag me af of er meerdere van 18 weken zwanger zo dik zijn dat andere denken dat je verder bent ik lijkt wel 2maanden verder en me rug doet af en toe zeer en loop nu al te zuchten en te puffen weet iemand of je dan misschien een groeispurt gemaakt heb en dat je minder groeid verder want soms denk ik egt van hallo heyy haha vind het wel leuk want iedereen mag het zien dus ja nou tot de volgende keer dan maar weer he gr jay_jm

Hoi,
Ik ben ook erg dik. Dat heeft waarschijnlijk niets met de grootte van je kindje te maken hoor, maar alles met jouw eigen bouw. Ik heb er toevallig vannacht nog iets over gelezen (je moet iets doen 's nachts he). NOu ja, ik las dat dus en moest wel erg lachen...ik heb een zoontje van 16 1/2 maand en toen ik van hem zwanger was droeg ik ook alleen maar naar voren, maar was ik met 42 weken nog niet zo zwaar als ik nu ben met bijna 31 weken. 2 maanden geleden werd mij al gevraagd of ik bijna was uitgerekend en laatst vroeg een mevrouw die zelf nog 3 weken moest (ook van haar tweede kindje) of ik ongeveer gelijk met haar was uitgerekend. Nou moest ik dus lachen om wat ze zeggen dat het met je bouw te maken heeft. Die is geloof ik bij mij in de laatste 1 1/2 jaar niet veranderd. Maar bij mij komt het dan weer omdat het mijn tweede kindje is. Bovendien sportte ik voor ik van mijn zoontje zwanger werd 3 keer per week en   toen ik deze keer zwanger werd deed ik niets. Mijn buikspieren waren al behoorlijk opgerekt (vorige zwangerschap), maar ook de bovenkant van mijn buik.
Je moet proberen je niets aan tetrekken van wat mensen zeggen, geniet en ben trots op je buik!
Als je je zorgen maakt om een groeispurt moet je er je vk naar vragen. en voor die klachten van je rug: Je krijgt daar bij zw.sch.-gym wel wat over, maar ook je vk kan je goede tips geven over bukken en tillen. Belanrijk is, dat je doet wat voor jou fijn voelt.
Doei,
Patricia 30+5    

Hoi! Ik ben ook erg dik (als ik anderen moet geloven)
Ik ben nu 23 weken en regelmatig krijg ik de vraag of ik al bijna uitgeteld ben?!
Of ze vragen of het er 2 zijn,grrrrrr ik word hier niet goed van!
Volgens mijn verloskundige gaat alles volgens het boekje,tja mensen moeten ook iets te zeuren hebben! Ik heb zelf ook last van mijn rug/bekken en heb nu een band gekocht gewoon bij de lingerie-zaak,babybelt noemen ze hem en die ondersteund je buik.
Mijn rug/bekken klachten zijn echt afgenomen en ik kan de hele dag weer fatsoenlijk lopen. Echt een aanrader dus!!
Succes! Groetjes Mikkie

Hallo,

Ik zelf ben ook erg dik. Ik eet gezond maar ik kom toch veel aan. Daar word ik echt depri van. De kans is groot dat ik een keizersnede krijg. Weten jullie of het gevaarlijk is om een narcose te krijgen als je ernstig overgewicht hebt? Ik woog bij de geboorte van mijn eerste zoontje 128 kg. Ik ben tot nu toe 7.8 kg aangekomen en jullie) ben 23 wk bijna zwanger

Gr. Jeanet

Hoi,
ik wil even op 2 dingen reageren. Ten eerste hoeveel ik ben aangekomen, pas een kilo of 8 (bijna 31 weken zwanger). Bij mijn eerste kindje was ik in totaal maar 7 kilo aangekomen. Toen viel ik in het begin van mijn zwangerschap alleen maar af. Eerst 7 kilo eraf, daarna 14 erbij....
Ten tweede, die buikband....daar moet je het eerst even met je vk of gyn over hebben. Een collega van mij had er 1 gekocht en die mocht hem niet gebruiken, dan is het jammer van de aanschaf, toch?
Groetjes,
Patries

Terug
Bovenaan