erg duizelig bij stil staan

als ik in de rij bij de kassa sta, en dan wordt ik ontzettend duizelig. Vanmiddag ook bij de Hema, dan val ik bijna flauw. Ik ben nu 16 weken en volgens de VK komt het wel vaker voor, herkent iemand dit?

Schijnt toch ook wel erbij te horen.... flauw vallen niet zo, maar omdat je lichaam meer bloed maakt tijdens de zwangerschap moet je hart ook harder werken om al dt bloed rond te pompen. Hierdoor kan je bloeddruk stijgen, en daar schijn je duizelig van te worden.

Als je twijfelt zou ik even je huisarts opbellen voor duidelijkheid.

Liefs

Schijnt toch ook wel erbij te horen.... flauw vallen niet zo, maar omdat je lichaam meer bloed maakt tijdens de zwangerschap moet je hart ook harder werken om al dt bloed rond te pompen. Hierdoor kan je bloeddruk stijgen, en daar schijn je duizelig van te worden.

Als je twijfelt zou ik even je huisarts opbellen voor duidelijkheid.

Liefs

helaas wel! sta ik bij school de oudste (4) te halen en ga ik bijna onderuit! sterreretjes zien, streepjes en ineens heel warm!!
ook een dovig gevoel.. bah
heb het bij alle 3 gehad! dacht eerst suikers maar nee hoor alles prima, ijzer, b12, suiker prima! alle dingen waar ik altijd mee klooi....
dus ja hoort dr bij!!!

liefs

Ik heb er ook last van. Ik werk in een winkel en als ik even stil sta word ik duizelig en krijg het helemaal warm. Dan probeer ik maar weer een rondje te lopen of ga even zitten. Ook als ik moet zingen met koor (wij staan vaak de hele repetitie) gaat het niet goed. Dan moet ik gewoon gaan zitten. Mijn bloedonderzoek gaf aan dat alles verder prima in orde was, dus het zal er inderdaad wel bij horen.

Liefs Elin

het is echt heel vervelend, vooral als ik in de rij sta bij de kassa. Neem nu maar een vriendin mee als ik ga winkelen, en mn vriend gaat mee voor de wekelijkse boodschappen.

Terug
Bovenaan