erg emotioneel door %&^ hormonen

Mijn vriend is vannacht vertrokken voor een weekje weg met vrienden.
Doen mee aan de carbagerun winter editie: http://www.carbagerun.nl/

Nooit gedacht maar toch gekomen die vervloekte rot tranen door die kut hormonen. Begon gister avond al toen hij de kleine in bed moest leggen na zijn flesje dat ik het spaans benauwd kreeg.
En vanmorgen bij het afscheid weer zitten janken.
JAGH rot hormonen.
Ik gun het hem van harte en ben er ook zeker van dat hij en zijn vrienden voorzichtig doen maar toch bekruipt me elke keer weer een onbehaaglijk gevoel van onrust en angst dat er toch iets mis zal gaan.
Dat ze door ijs/ sneeuw van de weg raken en rafijn in storten dat soort dingen... Moet er echt niet aan denken hem kwijt te raken nu ik in verwachting ben van de 2e en die andere kleine spruit nog maar net 6 mnd en 2 weken is...

Bah balen die gevoelens!! Afleiding zoeken? Sterkte en hopelijk is die week zo voorbij!!

Herken het enorm, ben zo veel sneller geïrriteerd als anders en moet huilen om niks of discussies. Ik vind dat echt heel vervelend!! :-(

vanmiddag in de auto zelfs moeten huilen om een liedje. Waar ik niet eens iets voor voel. Ik had echt zoiets van ik herken mezelf niet eens. Had het niet eens bij vorige zwangerschap. Ja tegen het eind toen ik het zat was...

Terug
Bovenaan