<p>Zijn er meer vrouwen die ontzettend emotioneel zijn na de bevalling?</p><p>Ondertussen is mijn zoontje alweer een half jaar oud. Hij had een heftige start hier op de wereld: spoedkeizersnede ivm verkeerde ligging, reflux, veel krampen. Maar dit was na 3 maanden zoveel beter en hij veranderde compleet. Sinds die tijd kon ik pas echt gaan genieten want het ging van 15 uur per dag huilen naar een inslaaphuil en een hongerhuil. </p><p>sinds hij 5 maanden oud is ben ik op die beruchte roze wolk beland. Nog nooit heb ik zoveel liefde gevoeld. Maar daarintegen ben ik ook nog nooit zo emotioneel geweest. Ik zit dagelijks meerdere keren te brullen bij de box, ledikant of zelfs in de auto wanneer ik aan hem denk. Zelfs als ik typ hoeveel ik van hem houd voel ik al die emotie alweer omhoog komen. Ik ben trots, verliefd, bezorgd.. Alles tegelijkertijd. </p><p>Maar nu mijn vraag, is dit echt iets wat hoort bij die roze wolk? Of hoort het bij het ontzwangeren? Of ben ik nou een ontzettend zacht schaap geworden hahaha! Zijn er moeders die dit ook hebben gehad? Het lijkt me toch dat ik ooit een keer wat minder emotioneel ervan moet worden. Want ik heb het gevoel dat ik nog een keer ga brullen als iemand in de supermarkt vraagt hoe het gaat met hem haha! </p>