<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>ik hoop dat iemand dit herkent en wat advies kan geven. </p><p>Sinds ongeveer 18 a 19 weken gaat het geestslijk niet zo lekker, nu ben ik 22 weken. Ik heb telkens meer zorgen (die niet gegrond zijn) en angsten. Ik heb hiervoor een miskraam gehad maar deze baby doet het allemaal perfect en volgens het boekje. Toch kan ik niet altijd blij zijn. </p><p>Sowieso heb ik elke nacht nare dromen. In deze dromen is het vooral de emotie die ervoor zorgt dat ik echt een soort van gek wordt. De droom zelf is opzich zo slecht nog niet maar hoe ik me voel lijkt echt zo veel indruk achter te laten. </p><p>Daarnaast heb ik bijna dagelijks (en meerdere keer op een dag) huilbuien. Ik voel me zo intens verdrietig al snap ik niet waarom. Deze baby is zo gewenst maar ik maak me wel zorgen hierover. Ik heb 5 november een afspraak bij de gyneacoloog hierover (doorgestuurd door mijn verloskundige) maar weet iemand misschien iets voor in de tussen tijd? Ik ben het zo zat om constant te huilen, om alles eigenlijk en me zo onstabiel te voelen. </p><p> </p><p>Groetjes </p>