ERG ERG misselijk!!

Ik ben vandaag om precies te zijn 6 weken en 3 dagen zwanger en al ongeveer 4 a 5 dagen contsant misselijk!!!
Ik moet gelukkig niet overgeven, maar als ik bijvoorbeeld aan het eten ben en dan klaar ben met eten, blijft het eten omhoog zitten en misselijkheid komt erbij. Tzit echt niet lekker.
Ik weet dat het bij de zwangerschap hoort, maar wel raar doordat ik al een keer zwanger geweest was en dat ik maar een paar dagen na 3 maanden misselijk was, verder niet.
Ik ben bevallen van een jongentje toen.
Nou heb ik wel gehoord dat als je zwanger bent van een meisje, je erg misselijk bent.
Weten jullie dat misschien?
Of ...ja nou elke zwangerschap is ook anders, ik moet me niet zo aanstellen misschien, haha!!
Groetjes Lorraine

Allereerst heel erg welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik ben ook continu misselijk en niet zo'n beetje ook. Alleen vandaag was het vrijwel niet. Ach een dagje rust.
Tja en misselijkheid en een meisje nee dat denk ik niet. Ik heb al een meid van 2,5 jaar en bij haar was ik nauwelijks misselijk. Alleen in de ochtend even als ik onder de douche stond(had dan nog niet gegeten).

Succes met alle kwaaltjes en probeer toch lekker te genieten.

gr Linda mama van Charlotte

Hoi!

Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik bij mijn eerste extreem misselijk was (tot 6 maanden zwangerschap) en bij de tweede was ik ook erg misselijk, met overgeven en al (wel wat minder dan de eerste in ieder geval). Het zijn allebei meiden. Nu ben ik niet echt misselijk, dus misschien een jongen? Ik maak me hier ook wel zorgen om, maar dan precies andersom dan jij dat hebt.

Mijn moeder heeft dat precies anders gehad, Bij mij en mijn zus was ze niet misselijk en bij mijn broertje wel. Misschien is het per persoon verschillend hoe je reageert op een zwangerschap van het ene of het andere geslacht.

Het is inderdaad zo dat iedere zwangerschap anders is en daar blijf ik dan maar aan denken.

Groetjes Paula

Hallo,

Fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Dat wist ik natuurlijk allang, maar als je 24/7 misselijk bent dan "vergeet" je dat op mysterieuze wijze.
Vanaf   de 6 weken is het begonnen. Eerst een raar gevoel in mijn buik, maar na   3 dagen kon ik geen eten meer zien of ruiken en braakte ik zo'n keer of 5-6 per dag. De huisarts heeft me gelukkig serieus genomen, en nu heb ik (zet)pillen. Heerlijk!!! Ik voel me een stuk beter.
Het is niks om op te staan met een bak onder je neus en ook zo weer naar bed te gaan.
Ik ben nog wel de hele dag met eten bezig. Hebben jullie dat ook? Ik heb trek en als ik wil eten is dat "trekgevoel" opeens een "misselijk gevoel". Heel raar.

Veel sterkte allemaal ermee. (ik troost mezelf met de gedachte dat het vanzelf weer overgaat)

hai,

Bij mijn 1e was ik 9 mnd misselijk, en inderdaad meisje. Nu 6 wk, maar toen kwam t bij 7 wk, en heb nu ook bruin bloedverlies, dus weet ook niet of t wel goed zit.
Sterkte ik heb tot week 42 overgegeven, dat wens ik niemand toe! Hoop dat t snel afneemt.

gr loona

Hai,

Bij de eerste was ik ook 24/7 zwanger. Kon maar weinig eten verdragen. Gelukkig heb ik niet zo vaak hoeven overgeven. Ik heb de eerste paar maanden geleefd op met name crackertjes, cherry tomaatjes, worteltjes en komkommer.  Ik was ook wat kilo's afgevallen.  Dat is een zoontje geworden. Nu ben ik wel weer misselijk, maar anders en ook wat minder. Ik kan nu veel meer eten, ben nu ook niet afgevallen tot nu toe.
Zoals ze inderdaad zeggen is over het algemeen iedere zwangerschap weer anders, incl. de kwaaltjes.

Groetjes,
Leeuwtje

Hiiii

Jippie lotgenoten. Eigenlijk dacht/denkt ik dat ik misschien griep heb, ik krijg bijna gen hap door mn keel. Heb eigenlijk alleen trek in fruit..... ben ook al wat kilo's afgevallen.
Wordt niet goed van de afwas en de koelkast, die geuren...
Dus het is misschien geen griep??? Van specifieke ochtend misselijkheid heb ik geen last....
behalve dat ik me gammel voel, heb ik niet echt zwangerschapskwaaltjes, morgen maar eens dat VSM halen....

Sterke allemaal, laten we hopen dat dit snel wegtrekt!

xx

Hey!

Een aantal dagen geleden schreef ik nog ergens op dit forum dat ik niet echt misselijk was. Sinds zaterdag is het dan toch gekomen en het wordt met de dag erger. Nu heb ik net Belly Pops (lolly's voor zwangeren die misselijk zijn) besteld en kan ze binnen twee werkdagen thuis verwachten. Ik ben benieuwd of het werkt! Het is uit natuurlijke producten gemaakt, dus baat het niet dan schaadt het ook niet.

http://www.bellypops.nl/

Mocht iemand van jullie hier al ervaring mee hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag!!

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan