erg he zelfmedelijden hahahaha

A

Anoniem

Guest
hoi

ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt en   hier leek het mij het geschikste
ik heb altijd heel veel gewerkt ( in de horeca)
en ging heel goed om met mijn collegas
toen   mijn baas failliet ging was ik niet alleen mijn baan kwijt maar ook mijn vrienden kring omdat ik geen tijd had voor clubjes enz   waren mijn collegas mijn vrienden
daarna heb ik hard prooberen te zoeken naar ander werk   maar   toen ze   het woord zwanger hoorde   was   mijn kans al snel bekeken   nu ben ik 23 weken zwanger nog steeds werkeloos en   ik
kan eigenlijk met niemand echt over de zwangerschap praten     (zoals je met vriendinnen doet )
lid worden van iets gaat niet want ik heb daar geen geld voor  
hebben jullie   toevallig ideeen ?????
nou bedankt voor het lezen van mijn verhaal
groetjes prisje

Hoi Prisje,

Misschien een beetje laat, maar in de meeste gemeenten worden zwangerschapscusussen gegeven (yoga, zwemmen, gym, onspannings en bevallingcursussen) Nou, daar wordt flink gebept over de bolle buiken hoor, en ook over die van jou. (kijk effe op Google) Verder kun je natuurlijk altijd op dit forum je ei kwijt! gewoon zoeken hoor, ik heb een goede vriendin over gehouden aan de zwangerschapsgym. Succes!

Groetjes Hanke

hi Prisje,

natuurlijk wel gefeliciteerd met je zwangerschap.
dat zal best vervelend zijn dat je nu zonder werk en met minder vrienden zit dan voorheen. hopelijk vind je iemand   in je buurt, idd via de zwangerschapscursus.vrijwilligerswerk kan ook een aardige manier zijn om wat mensen te leren kennen, maar het duurt soms best lang voor je weer een vriendenkring hebt opgebouwd
 met dit forum heb je toch snel wat mensen om tegen aan te meieren over de zwangerschap.
het vervangt vrienden en familie niet, het is gewoon een extraatje.

veel sterkte en geniet van dekomende zomer.

Miep36

Hoi,

Heel herkenbaar jouw verhaal. Eigenlijk alles wat je schrijft, overkwam mij ook. Doordat ik verhuisd ben naar een bejaardenbungalowpark (jaja), raakte ik mijn vrienden uit zicht. Het contact is een stuk minder en een nieuwe contact opbouwen met die oudjes, trekt mij ook niet.
Ik ben yoga, gym en borstvoedingcursus gaan doen. Het contact achteraf valt zwaar tegen. Van de yoga en cursus spreek ik niemand, alleen de gym heeft nu 2 bijeenkomsten met de kindjes gehad. Wel heb ik leuk contact overgehouden aan dit forum. Vorige week zijn tien moeders vanuit heel Neerland bij mij komen lunchen. Zo leuk!
Een tip voor contact is het MIM; moeders informeren moeders. Kijk even in je buurt of dit bestaat. Het consultatieburo weet dit wel.
Verder is dit forum echt een geweldige plek voor al je vragen, frustraties of verhalen. Het beste kan je dat binnen de maand dat je uitgeteld doen, want daar tref je 'lotgenoten'.

Ik wens je een fijne zwangerschap toe met veel bepmomenten. En de eenzame uurtjes, ach daar ben je niet de enige in. Heb hier menig traantje gelaten

Doei Suzanne, mama van Lotte

Hoi meis,

Wat een vervelende situatie zeg!
Eigenlijk heb ik niet echt een idee
voor je. Misschien heb je msn, dan
kun je daar met mensen kletsen.
Als je je e-mail adres geeft voeg ik
je wel toe. Ben zelf al wel 3 mnd
geleden bevallen. Zelf kletste ik in
mn zwangerschap ook met veel
mensen  op msn die ik op  dit forum
had leren kennen. De meeste waren
ook al bevallen toen, maar konden me
wel heel goed begrijpen en tips geven.

Nou ik hoor het wel van je dan! Liefs mama.

Terug
Bovenaan