Hallo allemaal, onze dochter is deze week 9 mnd geworden. Het valt ons op dat ze sinds deze week erg huilerig en zeurderig is. Niks lijkt goed voor haar. Ze kan al wel kruipen en kon zich eerder best vermaken, maar dat lijkt nu minder. Ze speelt even en als iets niet lukt, begint ze keihard te krijsen. Of als ze iets van ons niet mag, dan ook. Ze wordt dan helemaal overstuur. Als we haar willen troosten, dan duwt ze ons weg. Als we haar op de grond neerzetten, gaat ze ook krijsen. Ik snap niet hoe dit zo opeens kan, tot nu toe was ze echt een heel lief kindje dat weinig huilde. Ze krijgt wel tandjes, maar dat is al een tijdje bezig, dus ik weet niet of het daardoor komt. Is het een fase? Is ze ons aan het uitproberen? Hoe moeten we het het beste aanpakken, gewoon laten huilen? Ik vind het best vervelend, nu moet ik toegeven dat het ook komt omdat onze buurvrouw vandaag zei " wat huilt ze toch veel, dat deden mijn kinderen nooit". Stom, dat ik me er iets van aantrek, want de 1e negen maanden kon ze onze dochter echt nauwelijks horen...Maar toch maak ik me er druk om. Ook omdat ik niet zo goed weet wat de beste aanpak is. Herkennen jullie dit? Groetjes!