erg jammer

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,
Ik heb in de afgelopen dagen iets op dit forum gezet en tot nu krijg ik maar een enkele reactie daarop.
Ik vind het heel jammer om te zien dat wanneer er iemand bijkomt die nog niet zolang probeerd zwanger te worden geen reacties krijgt.Maar zodra er een bij komt die het al langer probeerd en dat dan niet wilt lukken voolop reacties krijgt.Iederen zit hier met dezelfde reden en wens ..en dat is om zwanger te raken.Ben je al lang bezig is dat echt heel vevelend maar er zijn ook dames die vragen hebben omdat het voor hun ook allemaal nieuw is.
Iedereen heel veel succes verder
groetjes een schorpioen

Ik heb dit forum al een heel eind terug zitten lezen en wat mijn vraag was heb ik bij veel berichten teruggelezen,dus ik weet het nu intussen.Maar in ieder geval bedankt dat je me wilde helpen.
groetjes jo

Mijn ervaring is anders. Ten eerste zette ik mijn vraag er niet anoniem op. Dat helpt al. Want er waart een of andere onvriendelijke .... rond. Die erg beledigend is. Ten tweede kan het zo zijn dat men gewoon niet reageerd. Niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik ben zelf pas 2 maanden bezig, maar heb op een geschreven bericht 2 reakties gehad. Op een later bericht weer 2. Het moet een ander ook aanspreken om te reageren. Maar het ligt niet aan het feit dat je pas kort probeert! Anders had ik nooit een reaktie van de anderen gekregen. Het helpt ook om je Nod en andere gegevens achter te laten. Dan weten we wie je bent.
Groetjes, Kat

PS: Dit is niet bedoeld om je af te zeiken, alleen om iets uit te leggen.
En ik zal je ook maar WELKOM heten!

Hallo,

Ik kan ben ook nieuw op het forum en heb er 1 berichtje op gezet waar ik al wel 3 reacties op heb gkregen...
Dus waar het aan ligt...
In ieder geval wens ik je succes..

Hoi hoi,Het ligt ook aan de vraag die je stelt,op sommige vragen weten we geen antwoord.En ik krijg soms ook niet veel reaktie,s het ligt er maar net aan,dus ik zou he tniet zo persoonlijk aantrekken,want de ene keer krijgen we een hoop reaktie,s en de andere keer weer minder.

veel sucses en gewoon vragen hoor!!!

gr manuela

Terug
Bovenaan