Erg lange cyclus na bijna een jaar gestopt te zijn met de pil?!...

A

Anoniem

Guest
Ik had toen ik net gestopt was met de pil (begin aug 2009) een onregelmatige cyclus en na 3 maanden veranderde dat weer in een regelmatige cyclus van ongeveer 5 weken. Nu sinds 3 a 4 maanden is het weer helemaal weg en de laatste keren was het zelfs 6, 7 en 8 weken voordat ik eindelijk ongi werdt. Moet ik me hier druk om maken en zijn er vrouwen die hetzelfde hebben?
Ik probeer nu te temperaturen om te kijken of ik wel een eisprong hebt en om mijn cyclus beter in de gaten te houden. De huisarts vindt het nog niet verontrustend genoeg en stuurt me nog niet door en ik heb ook regelmatig witte stolsels (ik denk eiwit) in mijn urine. Jaja het valt niet mee :(

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Victory

Tsja, een onregelmatige cyclus hoeft natuurijk niet meteen te betekenen dat het niet goed is. Maar vanaf een bepaald aantal dagen zeggen ze dat je er vanuit kunt gaan dat je geen ei hebt gehad die maand..Maar dat weet ik verder ook niet precies..
Blijf je hier mee zitten ga dan gewoon die beste huisarts weer bellen. Want als jij het gevoel hebt dat het 'niet goed' is dan moet hij dat serieus nemen!!
En dat van je urine heb ik geen ervaring mee..Misschien kun je dit ook met de HA bespreken.

Sterkte!!

Hoi Victory,

Ik zou in jouw geval toch aandringen op een doorverwijzing. Doordat het bij mij ook zo onregelmatig was ben ik juist snel doorgestuurd en ook bij de gyn direct serieus genomen en gelijk een aantal kleine onderzoeken gehad. Misschien dat het ook wel aan mijn leeftijd ligt dat ze me snel hebben doorgestuurd. Ben tenslotte 31 maar ik vind niet dat dat veel uit moet maken. Wij zijn een half jaar eerder begonnen als jullie maar lopen nu al ruim een half jaar bij de gyn. Bij mij komen er nu verdere onderzoeken aan, maar de eerste zijn echt niks om je zorgen over te maken. (zie andere forum) Kijk ook even of ze bij jullie in het ziekenhuis een kinderwensspreekuur hebben. Daar kun je zo naar toe en kan de doorverwijzing bespoedigen.

Heel veel succes,

Groetjes Supertje

daar wou ik je ook op wjzen kinderwensspreekuur, heb je hier in harderwijk ook. dan ebn je in ieder geval al in het ziekenhuis en denk ik dat je ook sneller bij de juiste mensen komt met je verhaal. ik hoop voor je dat ze je toch gauw doorsturen zodat je in ieder geval meer zekerheid kunt krijgen,

Hey!

Ik ben net als jij ook in aug 2009 met de pil gestopt en kan begin juli naar de gyn omdat ik al sinds jan niet meer ongi ben. Bij de ha geweest en uitstrijkje etc gehad maar daar zag hij niks dus dan maar doorsturen.
gewoon zeggen hoor! vind het aan de ene kant wel jammer dat ik nu naar het zh moet maar aan de andere kant gaan ze me daar wel helpen. Maar het blijft toch raar aangezien ik al een zoontje van 3 heb waarbij het binnen 3 maanden raak was!

succes!

Terug
Bovenaan