Erg lange cyclus

Mijn cyclus is wat in de war in juli gestopt met de pil om voor een 2e kindje te gaan , na 27 dagen ongesteld geworden 3 dagen maar , daarna niet meer nu als ik tel zit ik op dag 37 nog geen ongesteldheid te bekennen of positieve zwangerschapstest, fijn die onzekerheid nog nooit zn lange cyclus gehad ook niet toen ik zwanger werd van mijn 1ste kindje , nu was mijn vraag hoe weetje of je weer vruchtbaar bent dus dat je weer nieuwe eisprong etc krijgt ? Vanaf wanneer moet je weer nieuwe cyclus gaan tellen.<br />
 
Geef jouw lijf de tijd om te onthullen. Het is niet gek dat jouw lijf in de war is en gelijk een goede cyclus is wat iedereen zou willen maar dat vaak niet zo na de pil. Heb ff geduld het kan wel even duren voor jouw lichaam eraan gewend is zonder. ;-)
 
Hier precies hetzelfde probleem. Alleen is dit voor het eerste kindje. 
Ik was 20 juli voor het laatst ongesteld en werd pas 15sept weer voor het eerst ongesteld. Dus een maand overgeslagen. Volgens de HA is dit 'normaal' je lichaam moet ontpillen en heeft soms daarvoor de tijd nodig. Wel kreeg ik de tip mijn eisprong bij te houden door te testen of tempen. En ik heb wel een eisprong gehad, was dus toch wel een opluchting gaf. 
 
Terug
Bovenaan