Erg last van bandenpijn en rug!!! Herkennen jullie dat ook??

Hoi meiden,

Afgelopen Vrijdag terug gekomen van een heerlijke vakantie van 11 dgn in Turkije!!! Je zou denken dat je dan helemaal uitgerust thuis zot...FOUT dus!!! De vakantie was heerlijk hoor maar ook daar heb ik onwijs slecht geslapen en daarbij kreeg ik ook steeds meer last in me onderbuik. Vrijdag toen we terug waren toch even naar de dokter gegaan...nou bleken het mijn banden te zijn! Dus advies...rustig aan doen en niet tillen!!! Maar nu heb ik sinds zondag ook erge last van me onderrug...vandaag bij de v.k geweest en die heb me ook door gestuurd naar een chesartherapeut, nou had ik dat bij me 1st ook maar dan aan het einde van me zwangerschap!! Met de baby gelukkig alles goed en over 2wkn heb ik de 20wkn echo, ben zoooo benieuwd!!! Ben ook nog niks aangekomen maar dat had ik met 1ste ook, alleen heb nu wel al een aardige buik, maar voor de rest is deze zwangerschap zoooo anders!! Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.

Liefs Miranda
 
Ik heb ook wel regelmatig last. Dan weer paar dagen niet en dan weer even erger. Momenteel is het vooral mijn bekken/ schaambeen wat erg pijnlijk is. De vorige x had ik dat al vanaf 14 weken en erger dan nu , dus ik ben allang blij... Maar leuk is anders...;-)
 
Hier soms bandenpijn. Maar meestal voor een paar uurtjes en dan is het weer weg. Bij mijn vorige zwangerschap veel meer last van gehad. Toen ook al vanaf 15 weken harde buiken. Nu nog niet gelukkig.
 
Hier ook bandenpijnen! Ik word er 's nachts gewoon wakker van! Niet leuk, maar zolang ik weet dat het geen kwaad kan en eigenlijk alleen een goed teken is (er wordt ruimte gemaakt voor je baby die hard aan he groeien is). Verder nergens last van gelukkig. 17 juni 20 weken echo, zin in!!
 
Ik heb ontzettend last van me onderrug, bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad..en nu word ik er behoorlijk gek van! Maar denk dat de oorzaak is dat ik een kleine meid heb die ik nog moet tillen...;) ze loopt nog net niet zelf! Dus ik hoop dat ze dat snel kan dan wordt hopelijk die rugpijn ook minder!
 
Hey Meiden.

Bij mij wordt de pijn helaas nu alleen maar erger, heb nu eigenlijk constant pijn! Of ik nou zit,loop of lig...Heb vandaag ook gebeld voor Cesartherapie en ik kan gelukkig volgende al terecht. Die had ik bij me 1st ook alleen pas op het eind. Ik hoop dat dit wat zal helpen.

Liefs Miran

p.s. Jullie allemaal sterkte
 
Ik heb bij mijn 1ste op het laatst 2/3 weken plat gelegen omdat ik door de bandenpijn niet meer kon lopen en verder toen nooit last van gehad, Maar doet alles al zeer ,kheb ook zwangerschapsischias, en bandenpijn en mn rug begint nu ook! Maar met de baby gaat het gelukkig ook allemaal prima

Moet vanmiddag weer naar de vk, dus ben benieuwd

Groetjes
 
Terug
Bovenaan