erg leuk nieuws!!!

A

Anoniem

Guest
We gaan TROUWEN!!! 2de paasdag dacht ik dat manlief naar feyenoord-Psv zou gaan gaat altijd naar de kuip...
maar verrassing hij ging niet we gingen lunchen bij het ara hotel en daarna naar kasteel engelenburg in brummen bij zutphen!nadat we de kamer hadden gezien lekker wandelen door de kasteel tuinen en bos en ja hoor daar ging die...op zijn knieen en met een ring!en ik zei natuurlijk JA!

de datum is warrschijnlijk 20 april 2012!!woensdag hebben we rondleiding door kasteeltje van rhoon want daar willen we trouwen eten en feesten!!!

wilde het toch ff delen en met mijn ong ja net klaar met primolut en beetje ong maar is zo weinig...
Ga me nu lekker focussen op de bruiloft we zien t allemaal wel!!

op een wolk want ik ga trouwen!!

liefs petra

wauw!!! wat een fantastisch nieuws gefeliciteerd
25 april is een mooiere datum hoor hihih (ben ik getrouwd) heb al 4 jaar prachtig weer op die datum
met deze nieuwe kriebels in je buik kan er extra liefdevol geklust worden ;) hihihi
geniet van de voorpret

Ohhh gaaf! Wat fantastisch meid... Trouwen is echt leuk hoor, ik geniet er nog elke dag van, echt!!!
Van harte!

Nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!!!!!
geniet van je trouw-wolk!!!
wij zijn 25 mei alweer 1 jaar getroud gaat zo snel de tijd!
liefsss

wowwwwwwwwwwwww gefeliciteerd!
(dacht dat er ander goed nieuws was, maar deze is ook zeker zo leuk!)

Geniet van de voorbereidingen met de nodig klus voorbereidingen ;)

van harte gefeliciteerd en echt romantisch ten huwelijk gevraagt

groetjes tamjoh

hey meis..

gefeliciteerd joh.. wat leuk.. mijn zus is ook op engelenburg getrouwd.. das best een mooie omgeving..

en een leuk kasteeltje..

super voor je..

hoop ooit ook dat ik mag gaan trouwen...

liefs...

Gefeliciteerd!

Had al wat opgevangen op hyves, maar nu een wat uitgebreider verslagje.

Super meid! Geniet er lekker van en laat je niet gek maken door alle voorbereidingen!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan