Erg leuke muziek voor kinderen!

Ik las net dat do vertelde dat de liedjes uit grootmoederstijd van bassie en adriaan zo leuk zijn. Ik ken ze zelf niet, maar weet nog wel andere hele leuke liedjes:

Ze zijn van Dirk Scheele (hij is liedjestherapeut voor kinderen) en de cd's heten 'Liedjesspeeltuin, deel 1 t/m 4. Vooral deel 2 vind ik erg leuk nu, want er staan liedjes op over opstaan, wat je gaat eten voor ontbijt, lente zomer herfst en winter. Maar hij heeft ook liedjes over dieren en over boos zijn e.d.

Mijn kinderen vinden het helemaal geweldig. Ook Maartje (volgende maand een jaar). Die zit de bewegingen bij de liedjes al mee te doen. Ze herkent de muziek.

Echt zo onwijs leuk.

Ik wilde een link invoegen naar bol.com voor fragmenten om te luisteren, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als je zoekt op muziek en dirk Scheele, dan kom je er vanzelf.

Veel plezier allemaal met de muziek en de kinderen,
Liesje

Ik heb bij Bart Smit cd's gekocht die ingezongen zijn door de Nachtegaaltjes maar de liedjes zijn van Kinderen voor Kinderen uit onze tijd. (Waanzinnig gedroomd e.d.)
En een met liedjes van Annie MG Schmidt.
Maar K3 is toch favoriet hier
Zelfs papa vind dat leuk hahahaha

Liefs Reneke

heyhey

ja, wij zijn van de bassie en adriaan- liedjes uit grootmoederstijd. echt geweldig!!

allemaal kinderliedjes van vroeger (duuuuh hahaha)

er zatern 7 kikkertjes

ozewiese wosewiese

draai het wielentje nog eens om

alle eendjes zwemmen in t water

ik stond laatst voor een poppenkraam

1,2,3,4,hoedje van

en ga zo maar door

zooo ontzettend leuk, echt een aanrader.

geen idee eigenlijk of t nog te koop is, maar downloaden is ook een uitkomst :D

en jaja, de kinderen voor kinderen kan hier ook 24/7/ draaien hahaha

idd de zelfde cd als die jij bedoelt. ik heb zo waanwaanzinner gedroomd, op een onbewoondeiland enz. heerlijk.

echt dingen die ik vroeger ook luisterde.

liefs, do

De cd lekkere liedjes van Nutricia is ook erg leuk. Er staan allemaal bekende kinderliedjes op die normaal gezongen worden, niet zo hoog, en aan elkaar gepraat worden met een verhaal over Berend Botje, door Gerda Havertong.
Je kan hem gratis krijgen als je lid wordt van de Nutricia Club via hun website.
Ik heb hem gekopierd gekregen van kennissen. Maar hij is zo leuk, zowel mijn oudste van 3 als jongste van 11 maanden vinden hem heel leuk.
Ik zou lid worden van die club, wat ik normaal nooit doe, voor die cd.

Hallo

Ik hoef geen kinderliedjes voor mijn kids op te zetten ze zijn al helemaal weg van popmuziek. Milton kan zo van die engelstalige liedjes zingen nazingen en meezingen zo leuk. Shanice staat al lekker te schudden met die billen hihihihi zodra ze afrikaanse muziek hoor echt schitterend joh je weet niet wat je ziet.

groetjes lisette

Die muziek van Dirk Scheele heb ik ook (ook voor mijn werk).
Deze is inderdaad erg leuk!
Verder heb ik ook muziek van Nijntje en een baby-peuter c.d. met hele leuke liedjes.
Je hebt ook kinderradio.fm.op internet.  
Nu  beweegt  onze kleine meid al heel snel als ze muziek hoort. Wat voor soort muziek  maakt  niet eens zoveel uit, als er maar  lekker wat volume is te horen.
Tja, in de buik heeft ze heel wat maanden met mama mee gedanst, dus dat  is er met de spreekwoordelijke paplepel in gegoten.  

Groetjes, Bianca  

Terug
Bovenaan