Erg moe door ziek kind

Hebben jullie daar ook last van, dat je er moe word als je kind ziek is?
Elsa is al anderhalve week ziek, heeft afgelopen weekend ook in het ziekenhuis gelegen. Maar ik word er zelf ook zo moe van, 's nachts er weer uit en haar dan proberen te troosten terwijl ze vaak ontroostbaar is. Ze wil nog steeds heel slecht drinken en eten en ik maak me natuurlijk zorgen. Morgen urine inleveren van haar aangezien ze ook nog steeds koorts heeft. Hopelijk heeft ze dan dus een blaasontsteking en weten we eindelijk wat ze heeft zodat ze anti-biotica kan krijgen en hopelijk opknapt.

Liefs vlindertjes

Ja, tuurlijk is dat herkenbaar! een ziek kindje is gewoon onwijs intensief... En wat rot dat je meisje zelfs naar het ziekenhuis moest!!!
Kun je de zorg een beetje delen met je man?
En probeer eventueel zelf overdag even een slaapje te doen als je meisje ook slaapt. Gewoon ff de boel de boel laten en voor jezelf kiezen!!!

Sterkte en ik duim voor je dat ze snel weer de oude is!

Jacoline

Hoi vlindertjes,

Kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit meid. Tuurlijk wordt je daar moe van. Ik hoop voor je dat er gauw duidelijkheid en verbetering komt voor Elsa maar dus ook voor jou.

Heel veel sterkte en een dikke  voor jullie

liefs Ida

Ha Vlindertjes,

Kan me helemaal voorstellen dat je er zelf zo moe van wordt. Het is ook al best een tijdje; gebroken nachten slopen je normaal al, maar als er dan ook nog de zorg bijkomt voor een ziek kindje en de onzekerheid wat het is; gaat hte wel dubbel zo hard.
Probeer inderdaad overdag wat bij te tanken als Elsa slaapt!
Sterkte ermee en hopelijk knapt het snel op!

Groeten,
Wilmi

Terug
Bovenaan