Erg moe! Gaaaaaap!

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en erg moe. Ik heb gistermiddag bijna de hele middag liggen slapen. Gisteravond ook om 22.00 uur op bed en ik slaap de hele nacht aan een stuk door. Je zou zeggen dan ben je toch niet moe meer. Nou ik slaap zo verder. Pfff! Zijn er nog meer die hier 'last' van hebben?
 
jep, heel herkenbaar. ben nu 7 weken. Ik slaap in het weekend en doordeweeks als ik vrij ben ook als mn dochter slaapt. Na een werkdag ben ik kapot. Maar ;s nachts slaap ik niet echt heel goed moet ik zeggen, is een beetje om en om.
 
Haha heel herkenbaar.

Slaap zoveel mogelijk na mijn werk optijd na bed maar idd slaap snachts niet super.

Ben nu 9, 5 week.

En voorige weken was t erger. Begint langzaam af te nemen maar fit nog niet.

Dus een vooruitzicht t gaat tzt beter :)
Gr
Mariska
 
Heel herkenbaar. Ik ben nu 22 weken zwanger maar de eerste 3 maanden heb k echt wel bijna iedere dag s'middags geslapen of lag ik om 9 uur half 10 in bed. Nu gaat t beter en slaap ik heel afentoe s'middags en ga ik lang zo vroeg niet meer naar bed..Het gaat dus vanzelf over ;)Je kan er ook niks tegen doen, behalve gewoon toegeven en gaan slapen.
 
ben 11weken en 4 dagen zwanger en werk fulltime.. gister voor het eerst een dag gehad dat ik niet moe was! Vandaag wel weer moe natuurlijk.. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo moe ben geweest.
Ik werk er mee door, ben zwaar aan het gapen, en concentratie gaat moeilijk. Als ik thuis kom ga ik koken, en het eten is het een powernap van ca 1.5 uur en dan kan ik er weer even tegen.. 'snachts slaap ik ook gewoon goed.. Maar op vrijdag ben ik toe aan het hele weekend slapen.. teveel gevraagd.. en op zaterdag rustig aan mijn dingetjes doen, en op zondag bankhangdag waarbij ik zo een paar keer op de bank in slaap val. Terwijl ik voor mijn zwangerschap niet kon slapen op de bank!
 
Als je nog geen kind hebt om voor te zorgen dan moet je er heerlijk aan toegeven als je moe bent.
Vanaf het moment dat je kindje geboren wordt, kom je namelijk heel wat slaap tekort.
Als je nog een klein kindje hebt die nog een middagdutje doet, moet je ook proberen even te gaan liggen. De rust die je kan pakken is meegenomen.
Zelf kon ik dat niet toen ik een tweede kindje kreeg. Van een middagdutje was ik meestal nog moeier dan wanneer ik niet sliep.
Tijdens de kraamweek zei de kraamverzorgster ook altijd dat ik moest gaan slapen maar ik had zoveel adrenaline bij mij van de bevalling en dat mijn kleintje er eindelijk was, dat ik helemaal niet kon slapen!
Soms zeg ik wel eens tegen mijn man: ik ben er nu nog moe van!
 
Is indd erg herkenbaar. Ik ben nu 6 weken zwanger en echt doodmoe. Doodmoe maar toch slecht slapen.
Dit mooie zonnige weer werkt ook niet echt mee aan mijn slaap tekort. Ik merk dat ik door de dag heen ook heel weinig energie heb en ik word er zelf beetje traag van wat vaak erg vervelend is op het werk. S'morgens als ik net wakker ben moet ik ook echt rustig aan doen met wakker worden en opstaan want anders voel ik me de hele dag erg vervelend.
Ik hoop dat we snel wat meer energie gaan krijgen.
 
Ik weet precies hoe jullie je voelen. Ik ben 6 weken zwanger en ben ook vreselijk moe. Mij dochter slaapt gelukkig tussen de middag nog en die probeer ik dan vaak mee te pakken
 
Terug
Bovenaan