Erg moe....& loslaten

Ff van me afschrijven hoor. Ben de laatste dagen echt vreselijk moe.
Ook veel pijn aan mijn lijf (steken, harde buiken, pijn aan heupen....met name s nachts als ik op mijn zij lig, stuitje).
Ik slaap opzich goed. Maar zoals vandaag (ben ik weliswaar vroeg op vanwege de kids) heb ik ontbeten. Daarna douchen....en dan ben ik weer gesloopt. Heb ik nog niks gedaan.
Mijn vriend is ff weg met de kids en ik kan alleen maar op bed liggen.

Ik vind dit heeeeeel lastig. Want ik ben een heel actief persoon. En ik kan moeilijk loslaten. Wil dus graag zelf de touwtjes in handen houden.

Maar ik weet dat ik het nu moet loslaten.

Vervelend!!!!!

Heeeeeeeeel herkenbaar hoor! Voel je zeker niet schuldig. Als ik alleen thuis ben met de oudste lukt het nog want dan moet ik wel maar het weekend..... Manlief neemt dan bijna alle zorg op zich maar daar wordt ik nog ongelukkiger van. Lig of zit dan veel. Wil juist leuke dingen doen, wandelen, naar het bod met zijn alle enz... Maar dat gaat niet.

Was van de week lopend naar de winkel, harde buiken onderweg. Met slakkengang haha maar dacht zal hoe dan ook aankomen en zowaar ook terug haha.

Hier dus ook acceptatie problemen, zeker omdat het fysiek niet meer gaat.

Ik weet niet wanneer jij precies uitgerekend bent maar bij mij scheelt het dat ik kan denken. Het duurt nooit langer meer dan twee weken. Dinsdag wordt ik gestript dus wie weet......

Het is denk een kunstje van moeder natuur. Het ons zo zat laten worden dat de kleine vanzelf komt :)

Eind januari zijn we weer klaar voor de sneeuw fit :)

Hou vol!

Hier ook herkenbaar ! Vreselijk om alles uit handen te geven. Ik ga mijn man vanmorgen alweer een snauw terwijl hij die niet verdient had, maar goed IK had het anders gedaan....

En een vrouw is dus echt 9 maand zwanger omdat ze niet langer zwanger kan zijn, fysiek en mentaal. Dat heb ik een keer ergens gelezen.

Ik slaap echt slecht 's nachts, draaien duurt minstens 5 minuten, alles doet zeer en brandend maagzuur heeft ervoor gezorgd dat mijn hele keel verbrand aanvoelt op het moment. Morgen weer naar de gynaecoloog, misschien wordt het kindje een weekje eerder gehaald i.v.m de diabetes.

I am ready!

Helpt Rennie bij jou niet de allerlaatste? Het werkte bij mij nuet perfect maar gaf wel wat ondersteuning. Al krijg ik er lucht van en niet steeds boeren haha en werd er misselijk van. Maarja....

Ben benieuwd of de kleine eerder gehaald wordt bij je dat zou fijn zijn.

Maama3007 vandaag een betere dag?

Ik ben tegenwoordig sponsor van de Rennie! Ik slik er 's nachts een stuk of 8 verspreid over de nacht. Ik houd me aan de regels qua eten en drinken, maar mijn keel is gewoon verbrand ondertussen. En dat doet zeer!

Joehoe....nou nog steeds doodop hoor. Vanmorgen kids naar school gebracht en daarna de hele ochtend liggen suffen op bed.
Gaar joh.

En vanochtend ook ruzie gemaakt met mijn man. Achter af ook niet helemaal terecht maar ik was zo boos....dus ook dat herkenbaar allerlaatste.

Erg he....die laatste loodjes!!

Maagzuur heb ik ook last van. Maar neem voor t slapen gaan een rennie en dat helpt wel.
Heb jij er 8 nodig.....? Zo heej!!!

Ik heb net trouwens Floradix gehaald. Is een vitamine en kruiden drankje dat goed schijnt te helpen bij vermoeidheid tijdens en na de bevalling.
Hoop dat dat me wat op kan peppen.

Misschien ook wat voor jullie? Haha.

Vind t trouwens wel heerlijk om zulke lotgenoten te hebben en alles lekker van me af te schrijven.
Kan ook wel tegen niet zwangeren vriendinnen en familie maar wil ook niet steeds als die zeikerd over komen. En jullie zitten toch in hetzelfde schuitje.

Lucht toch weer een beetje op.....

Nou sterkte vandaag weer!

4atas: werd jij nou morgen gestript? Sorry hoor mijn geheugen lijkt wel een zeef....kan niks onthouden.

Mijn zus nam ook permunt thee, hielp bij haar. Misschien nog een idee. Die rennie is ook niet alles.

Die mannen hebben het ook zwaar :) ik denk steeds jij bent geen bijna 40 weken zwanger en slaapt niet pas om half 3, en zit niet om de 5 minuten op de pot en hoeft het kind er niet uit te perssen maar..... Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Man lief moet steeds klusjes doen, het een nog niet gedaan of het ander bedacht, moet mijn huilbuien trotseren, zorgt voor de oudste.... Misschien moeten wij wat liever zijn :)

Ik ken die floradix ben benieuwd of het helpt. Ik had na de eerste vit b extra tegen de labiliteit haha

En ja morgen gaan ze strippen als het kan. Spannend hoor, vind het vreselijk dat ze in me gaan wroeten, zul je zien dat het niks opleverd. Maar goed vind het idee om evt te gaan bevallen ook spannend. Al heb ik er zin in om de kleine te zien!

Die vermoeidheid, vreselijk. Ik voel me echt nog goed maar loop door mijn energieniveau tegen grenzen op (en dan weet ik dat ik nog moet mag klagen, heb maandag zelfs nog met zwangerschap sporten hardgelopen nota bene!). Uitgerekend nu weigert de oudste (16 mnd) ook zijn middagslaapje en die heeft Mama nu juist nodig en begin in nu lichte BI te ontwikkelen. Ach ja...nog ff (al voelt dat op het moment nog helemaal niet zo, heb het idee dat ik nog maanden moet in plaats van uiterlijk 21 dagen).

Hier werd me tegen maagzuur Graviscon aangeraden, schijnt beter te helpen dan Rennie (alsdus mijn vk). Maar prompt nadat ik het gehaald had had ik er geen last meer van :S Dus ik kan je geen ervaring meegeven.

Terug
Bovenaan