Erg moe na vaccinatie..

<p>Hoi allemaal, herkent iemand zich in extreme moeheid van de baby na vaccinatie?</p><p>Gisteren twee prikken gehad: dktp en pneumo. Bij eerste prik kreeg ie koorts maar na zetpil was het snel over. Gister om 12 uur de prikken, om 7 uur opeens half uur hysterisch krijsen maar na zetpil over. Vandaag heel de dag bijna geslapen, nu nog steeds. Geen verhoging meer.</p><p>Is dat extreem moe zijn ook de dag erna nog normaal? Ik dacht dat het nu wel over zou moeten zijn? Ik maak me eigenlijk echt zorgen! CB gebeld en die zeiden dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken... maar dat doe ik toch...</p>

[quote quote=10321254]Mijn dochter heeft na haar eerste vaccinatie de rest van de dag en nacht geslapen dus geen zorgen![/quote]
Dank voor je reactie. Ik maak me zorgen omdat hij de dag ná de vaccinatie nog zoveel slaapt. Hij is verder niet huilerig of zo, maar slaapt gewoon continu. Alleen eten en dan weer door...

Heey! Ook onze dochter heeft de dag ná haar prikjes echt heel de dag geslapen en de dochter van een vriendin deed precies hetzelfde.

Hij drinkt gelukkig wel goed, heeft heel de dag wel geslapen zo'n beetje maar is nu eigenlijk wel vrolijk ondanks de koorts. Is niet mega hoog, 38.2 nu... lijkt alsof idd de reactie nu pas komt. Gister vooral krijsen van de pijn?

Terug
Bovenaan