Erg moe..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..

Ik heb net lekker een taart gemaakt! Chocolade- amandel taart.. eerste poging was mislukt (hand verbrand, pan verkloot.) en de tweede keer is het helemaal perfect gegaan! WHOEHOE! zo, nu het onderwerp.. ;)
Ben wel ontzettend moe.. Heb vannacht erg goed geslapen en was om half elf uit bed.. ( ja ja laat!;) ) heb al de hele dag een vreems gevoel in mijn onderbuik.. bij mn rechter eistok.. Heb zaterdag mn eisprong gehad.. niet helemaal gevoeld maar wel gespeeld met vriendje lief.. Ook ben ik erg erg moe.. We wachten af.. wie weet hebben we geluk en anders volgende maand beter. (hou ik mezelf voor maar wil zo graag.. ) hahaha.. liefs Joyce

Ik ken het,
Ben ook zoooooo moe.
En slaap verder goed.
Iemand nog tips hier tegen?
gr. conny

Ik voel me altijd een stuk fitter als ik regelmatig sport. Gewoon 2 of 3 uurtjes in de week. Het liefst een uurtje per keer.

Voel ik me helemaal fit en dat houd bij mij meestal een dag of 2 aan!

Ja weet je wat zo balen is? Ik werk 38 uur.. Ik ben om 9 thuis weg en rond half 8 thuis.. Eten.. Dan nog naar de sportschool.. Dan is het half 9.. Dat zoek ik dus echt niet.. Haha.. Maar ik werk in een winkel en loop erg veel.. Trap op trap af.. Hele dag door..

Dat scheelt wel ja, ik moet er ook niet aan denken om zo laat thuis te zijn en dan nog naar de sportschhool te moeten!

Succes iig!

Terug
Bovenaan