erg moe

hallo aankomende moeders.
ik ben vandaag 9 weken.
en heb al een hoop zwangerschaps kwaaltjes.
zoals heel veel moe zijn,
slecht slapen,
weinig trek in prak zoals aardappels en groente. na 2 hapen al genoeg.
en erg vergeetachtigheid
graag zou ik willen weten wie hier ook allemaal last van heeft.

Same here Vanja!! Eigenlijk precies dezelfde klachten als jij omschrijft... Zit tegen heug en meug iig maar groenten naar binnen te werken. Ik ben nu bijna 11 weken.

Merk alleen dat m'n borsten weinig tot geen pijn meer doen :)

Ik heb het idee dat ik nu een beetje van de vermoeidheid af ben (maar wie weet is dat alleen voor nu) ik kroop na mijn werk op de bank om na het eten mijn bed in te rollen.
Ik was altijd een zeer hartige eter, maar dat is nu veranderd in meer zoet... Verder heb ik ook na een paar happen al genoeg en zijn mijn borsten ook minder gespannen nu. Slecht slapen in de zin van 2 tot 3 keer in de nacht moeten plassen, maar daar tussenin wel kunnen doorslapen.
Dinsdag ben ik 10 weken.

hoi meid, hier nog een. ik eet een stuk minder en het smaakt voor geen meter. en moe moe moe en nog eens moe.slaap ook minder goed.veel wakker.hoop dat ik mijn eetlust snel weer terug krijg.niet echt handig met drie kids.
groetjes

Hier ook 1! Moe moe moe, lijk wel ouw wijf. Hoop dat dat snel overgaat, want ik kan wel janken dat ik nergens geen puf voor heb. Stappen (concertjes) zijn niet te doen. Niet leuk!

En avondeten kan me gestolen worden. Rauw en koud vind ik alles prima (groente met name), maar warme groente bah! Nog wel steeds trek in koffie (en dat mag je niet teveel hebben.., dus maar 2 bakkies per dag).

Hoe gaan jullie om met alle voorschriften van niet eten? Natuurlijk geen rauw vlees of vis, maar bv kaneel (in ontbijtkoek)? Vind het allemaal best lastig...

x

Ik eet wel gewoon een speculaasje of ontbijtkoek hoor. Zou geen kaneelstengel kopen ofzo, maar had gelezen dat het in grote hoeveelheden slecht is...

Geen rauw vlees of kaas. Maar volgens mij is bijv sla wat uit een zakje komt ook niet goed, maar dat heb ik wel gewoon gegeten...

Ik gooi wel sneller iets weg, waarvan ik anders misschien had gedacht ach dat kan nog wel...

Hoe zit het met zoute haring en gerookte zalm ook alweer? Haring mag toch? En de zalm alleen vers van de visboer? Meen ne iets te herinneren over voorverpakte zalm....
Probeer wel regelmatig vis te eten, voor de intelligentie van ons pixeltje.... ;-)

Zalm mag inderdaad alleen van de visboer, dan is het vers en toegestaan voor ons! Zoute haring is juist heel erg goed! Het liefst iedere week 1tje heb ik gehoord! Ik heb er vorige week 1 gehad en dat smaakte erg goed!

Verder wat betreft eten herken ik veel bij jullie:
Vlees en ander warm eten trekt me niet echt meer! Verder weinig eetlust, terwijl ik normaal een echte snaaierd was! 's Avonds geen chips meer en ander snoep trekt me ook niet meer!

Ik eet veel crackers, fruit en salades!

heej meiden

ja ik blijf maar moe.
ben vrijdag 10 weken en heb dan weer een echo ben zo benieud,

als ik jullie verhalen lees ben ik gelukkig niet de eenige die daar last van heeft,
ben wel blij dat ik nog geen 1 ne keer heb moeten overgeven.
begint jullie buiken ook al te groeien???

groetjes

Terug
Bovenaan