Erg moe

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik ben de laatste tijd zo moe, als ik maar ga liggen slaap ik weer. Ligt dit aan mij of hebben meer vrouwen hier last van?
mijn nod is 13 juli, heb net een beetje siroop op voor ik zo naar mijn werk ga en heb het idee dat het weer om hoog komt. bukken doet zeer in me buik. eten smaakt niet helemaal hoe het was.

heel vreemd

Hoi wie weet. Nog even geduld. Ik heb een vroege test gedaan, als je echt denkt zwanger te zijn, dan kan je die test doen vanaf vrijdag of zaterdag.
Succes

Ik ben de laatste tijd ook erg moe en niet zwanger. Was vandeweek ook niet helemaal lekker en had geen trek in mijn eten. Ook vandeweek niet zwanger, want ik heb vandaag pas mijn ei.

Misschien hangt er iets in de lucht??

Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat het bij jou wel op een zwangerschap duidt!!

Met vroege testen moet je wel uitkijken. Sommige geven al positief aan, terwijl een groot deel van de zwangerschappen vóór de nod al wordt afgebroken. Je zou dan onterecht blij zijn met een positieve test.
Zelf ben ik er niet zo'n voorstander van...

Liefs Daisy

hee
ik hoop dat je echt zwanger bent...maar hoor in mijn omgeving veel dat mensen erg moe zijn allemaal...hangen tegen de vakantie aan...beetje tijd van het jaar!
al hoop ik bij jou dat zwangerschap is natuurlijk!
maar net wat Daisy zegt kijk uit met die vroege testen..hoe moeilijk het ook is ....
succes!
liefs

Ook ik ben erg moe lag afgelopen woensdag al om 8 uur in bed voel me nog niet helemaal fit nu maar al wel beter als woensdag .
Ik denk dat het ook idd beetje in de lucht hangt eerlijk gezegt iedereen is gewoon toe aan vakantie .

Mijn nod is de 14de ik probeer mezelf niet gek te maken en ook pas de 15de ofzo te testen ik heb expres nog geen testen liggen kan ik niet te vroeg testen zonde van mijn geld ik hoop natuurlijk dat die moeheid bij ons beide een zwangerschap betekend maar probeer het toch even uit je hoofd te zetten !! Ik probeer het ook .................zucht

Succes

Vermoeidheid kan ook dppr het wisselvallige weer komen.. Te warm, fris, benauwd, plakkerig, regen.... Bijzondr..

Al hoop ik voor jullie dat er een andere oorzaak is

Haai,

Ik ken het gevoel zit ook zo
Mijn nod is de 18 en begin ook snel
Moe te worden en zeker na eten gister ook ff gaan liggen en val dan gewoon zo 3 uur in slaap diepe slaap. Mijn borsten doen dan ook echt zeer en loop dan echt zonder bh want alles der op doet gewoon zo zeer! Dus laten we hopendat je nod niet krijgt! Veel succes met afwachten!

Liefs priscilla

Terug
Bovenaan