ERG ONGERUST.!

hallo dames,,
ik loop al een tijd bij de dokter voor onderzoek ze kunnen niets vinden ik vind het heel moeilijk om te onderscheiden wat zwangerschap is of medische klachten,, de dokters praten als of er niets ergs aan de hand is maar toen ik nog in behandelkamer zat zij hij tegen mijn moeder dat het de help syndroom kan zijn maar mijn bloeddruk nog goed is ,, en ik voel me met de dag beroerder ben nu 36 weken zwanger ,, en ben misselijk moe en heb steek in de rechter bovenbuik erg duizelig ,, nu trekt er een stekende pijn van de bovenbuik rechter kant naar het midden toe en naar de achter kant van me rug ook de rechterkant alleen ,, en daarbij heb ik al een 9 jaar een bultje op me lies en die begint nu zeer te doen ze zeiden dat het een kliernierontsteking was maar kwam er achter dat dat helemaal niet bestaat en het doet verschrikkelijk zeer ik belde de huisartsenpost maar ze vonden het niet noodzakkelijk en moest maar wachten tot morgen is er iemand die dit herkent ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben en of er risico's aan lopen nu weet ik dat de help syndroom dodelijk kan zijn,, en dat het bultje een liesbreuk kan zijn en sommige mensen niet voelen dat ze het hebben en ook die kan uitlopen tot een dodelijke ziekte ,, kan iemand mij helpen ,,???????
 
Hej meid, kan me voorstellen dat je ongerust bent! Ik zou ook niet de hap bellen maar de verloskundige of gynaecoloog! Die begeleiden jou en weten er veel meer van. Zeker als help is geopperd zou ik daar niet mee wachten. Succes en hoop dat t meevalt.
 
misschien kunnen ze even naar je galblaas kijken, of je galstenen hebt.

ik dacht al die maanden dat ik dood zou gaan,voelde me zo ziek en beroerd, met pijn ,alsof er een band onder mijn borsten werd aangetrokken.

bleek ik dus galstenen te hebben.
toen mijn kind er was ,is mijn galblaas verwijderd.

 
juaa ik leef nog wel haha ik ben opgenome geweest voor de zekerheid vandaar dat ik er ffe niet was haha ze hebbe alleen nog niets gevonden en heb weer urine in moeten leveren ,, de dokter zegt dat het me ribben zijn en ben inderdaad eerst naar de vk geweest en naar de gyn, ze verwijze me naar de dokter om testen te doen dit is de laatste test hoop ik dat zeg ik met elke test haha en dan hoop ik dat ze wat kunnen vinden en ik zal het aankaarten over de galblaas mischien kunnen ze daar wat mee en kan ik een keer geholpen worden want dat gestres eis niet goed voor mij en die testen niet voor de portomonee haha ik voel me nu al weer een stukje beter alleen de pijn die blijft ik heb een drankje gekregen tegen de misselijkheid omdat ik er niet van kon slapen dus er zit verbetering in gelukkig
 
hi, dubbel he, niks gevonden maar nog wel klachten..
snap dat je daar stress van krijgt!

fijn dat de misselijkheid iets beter is..

ben benieuwd wat je nu heb?

sterkte ermee..
 
Terug
Bovenaan