erg onzeker

Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad. Ik ben zeven weken zwanger. Het kindje was 1 cm en het hartje klopte erg goed zij de verloskundige. Maar gisteravond ineens uit het niet weer een bloeding. Nu zijn we weer erg onzeker. Ik heb al meerdere bloedingen gehad. De verloskundige zei gisteren nog dat ze niets afwijkends aan de baarmoeder kon zien, en dat alles er goed uit zag. Maar waar komt dan die bloeding ineens vandaan? Het duurde ongeveer een kwartier. Ik had tijdens de bloeding last van mijn buik, maar ik had ook last van diarree. Voordat ik last kreeg van diarree had ik de bloeding al. Wie herkent dit, en kan mij enigzins geruststellen.

Groetjes Miranda
 
hallo miranda
ik lees je verhaal en ik kan me heel goed begrijpen hoe jij je voelt ik ben nu bijna 20 weeken zwanger en ik bloed al vanaf 9 weeken zwangerschap bij mij zagen ze ook eerst niks maar laater met 10 weeken heb ik een echo gehad en zagen ze een hematoom dat is een soort bloed uitstorting in de baarmoeder die was toen 7cm groot dus vanaf die tijd bloed ik dus ook al ik word heel streng onder kontrole gehouden ook eerst niet moed ik zegen maar nu wel en heb elke week een echo . de bloeding is bij mij nog niet weg laaste keer was die 11 cm dus bij mij ook zeer ontzekere dagen want ze hebben mij ook gezecht dat ik eerst groote kans had op een miskraam en nu weer groote kans dat ik heel vroeg ga bevallen maar . goed kan ook heel goed gaan hoor maar ik begrijp hoe jij je voeld . ik zeg wel 1 ding als jij je er niet pretig bij voelt gewoon aan de bel treken bij de vk en laat ze anders kijken of je ook een hematoom hebt . en doe het rustig aan niet zwaar tillen en zoo . ik daar in tegen mag niks meer plat lichen en de heele zwangerschap niet werken en ook de huishouding niet doen . ik hoop dat je nu een beetje meer weet . luister goed naar je gevoel en je lichaam en grust bellen als je ontzeker bent

liefssss van mandy
 
hoi
ik heb het zelf niet mee gemaakt maar ik zou net als wat mandy zegt :als je het niet vertrouwd moet je aan de bel trekken je heb er niks aan als je onnodig onzeker bent en is ook niet goed voor je lichaam en een vk is daar voor .
liefs evelien
 
Hallo,
Ik ben vandaag weer voor echo geweest. En het hartje klopte nog steeds. Waar het bloed vandaan komt weten ze niet. Ik had vanochtend weer een bloeding en tijdens de echo was er nog steeds bloed, maar de vk kon niets vinden. Dus het blijft een raadsel. Wel heb ik al weken verhoging 38.4 tot 39 graden. Morgen ga ik ik naar de ha. Hopend dat hij weet waar dat vandaan komt. Vk zei dat het bloedverlies wel bij de verhoging vandaan kan komen.Dus afwachten. Maar gelukkig het hartje klopt nog steeds. Maar het blijft spannend
 
Terug
Bovenaan