erg pijnlijke buik

Hallo allemaal,

Ik ben 7 weken zwanger en heb nu sinds 3 dagen de gehele dag door erg pijnlijke steken in mn onderbuik.. Ook is mn buik erg gevoelig..

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en hij keek niet heel erg optimistisch, echt iets negatiefs heeft hij niet gezegd maar maak me nu toch wel zorgen. Morgenochtend moet ik nuchter blijven en dan word er bloed geprikt..

Heeft iemand dit misschien ook mee gemaakt? Dit word hopelijk mn eerste maar ben toch ongerust..

Groetjes pluisss
 
Buikpijn kan er zeker wel bij horen!! Je baarmoeder zet al uit en dat kan zeker klachten veroorzaken. Ik herken die steken wel, vooral toen ik de eerste keer zwanger was. Zolang je niet bloed of vergaat van de pijn, kan het heel goed mogelijk zijn dat alles gewoon goed zit.
hopelijk geeft je bloeduitslag je een geruster gevoel.

Hopelijk komt alles goed!
 
Ik ben nu 33 weken zwanger en heb hiervoor 3 miskramen op een rij gehad... Ik weet van alle 4 de zwangerschappen dat de buikpijn hetzelfde was! Het was een zeurend, menstruatie achtig gevoel. Ik kan je geen garanties geven maar een buikpijn achtig gevoel hoort ook zeker bij zwanger zijn!
 
ik heb die buikpijn ook gehad
en ben toen naar de vk geweest..

als je al weet wie dat van jouw is, of word
kan je toch zeker bellen!!

bij mij was het niet erg die buikpijn,maar
vond het erg ongemakkelijk.
het schynt er soms bij te horen..
in het begin,omdat je lijf gaat veranderen..

nogmaals als je het niet vertrouwd,
nogmaals naar huisarts of de vk..

ook goed in de gaten houden of je geen bloed verliest..
hopelijk word je snel gerustgesteld!!
vertrouw op je eigen gevoel!!
en wat jouw geruststeld
 
Terug
Bovenaan