erg pijnlijke buik

Hallo allemaal,

Ik ben 7 weken zwanger en heb nu sinds 3 dagen de gehele dag door erg pijnlijke steken in mn onderbuik.. Ook is mn buik erg gevoelig..

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en hij keek niet heel erg optimistisch, echt iets negatiefs heeft hij niet gezegd maar maak me nu toch wel zorgen. Morgenochtend moet ik nuchter blijven en dan word er bloed geprikt..

Heeft iemand dit misschien ook mee gemaakt? Dit word hopelijk mn eerste maar ben toch ongerust..

Groetjes pluisss
 
hoi Pluisss

ik heb nu 5 weken geleden een miskraam gehad maar ben nu weer zwanger.
Ik wil je niet ongerust maken, maar bij mijn miskraam had ik ook heel veel pijn. zolang ik stil zat ging het een beetje, maar iedere beweging wat te veel.
Nu heb ik ook weer best veel krampen, maar ik heb ze nu gedeeld over m'n onderbuik en geen bloedverlies. (ze zeggen bij een miskraam dat je alleen maar rood bloedverlies heb, maar dat heb ik alleen gehad toen ik het kindje verloor. heb eerst 1,5 week pijn en donkerbruin bloed gehad)
ik heb nu zelfs zoiets zolang ik geen bloed verlies zit het goed. het kunnen ook je organen of banden zijn die veel pijn doen nl. je lest wel eens dat vrouwen met 5 weken al een buik hebben. Ik heb me een bekkenband gehaald gisteren en die werk wel verlichtend.
Ik blijf ook ongerust, maar heb je bloedverlies of niet?

groetjes
 
Terug
Bovenaan