Erg pijnlijke steken

<p>Hi Allemaal,</p><p>ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen..</p><p>Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn eerste kindje maar ik maak me erg zorgen omdat ik zulke pijnlijke steken heb bij mijn baarmoeder, dat de tranen in me ogen springen. Nu ben ik altijd wel erg snel bewust van veranderingen in mijn lichaam maar ik hoop dat iemand dit herkent en eventueel mij iets gerust kan stellen.</p><p>eerste echo is pas over 4 weken dus dat duurt helaas nog eventjes...</p><p>Alvast bedankt !</p><p> </p>

Als het in je liezen is, zou het een blaasontsteking kunnen hebben.
Ik heb ook steken in mijn onderbuik, vooral als ik opsta, dat schijnen mijn banden te zijn.
Er gebeurd heel veel met je baarmoeder, zou niet meteen van het ergste uitgaan en als je het niet vertrouwd even de vk bellen. Dan kan zij je misschien gerust stellen.

Ik had de eerste 10 weken ook steken en krampen in mn onderbuik. Volgens de vk gewoon de groei van de baarmoeder. Maar als je je zorgen maakt gewoon de vk bellen! 

Had ik ook... ik heb altijd best wel hevige menstruatiepijn en zo'n gevoel had ik ook in het begin van de zwangerschap. Ook hele erge steken bij inspanningen en bij hoesten e.d. Volgens de vk komt dat omdat de baarmoeder aan het groeien is. 
Je zou je ook even kunnen laten testen op blaasontsteking. En mocht je het echt niet vertrouwen, gewoon de vk bellen. 

Hoi,
Heb dat ook gehad tussen de 6 en 8 weken. Zo erg dat ik mezelf tot een bolletje oprolde van de pijn.
Ben inmiddels 16,5 week en de steken zijn al een hele tijd weg behalve bij ineens opstaan of draaien.
Wel kan ik nog steeds wat buikpijn ect hebben, maar goed wat er al gezegd werd er is zoooooveel gaande in je lijf :)

Je bent dus niet de enige die steken heeft.
Zolang er geen bloeding is (niet altijd slecht natuurlijk) dacht ik altijd het is allemaal aan het groeien en heeft ruimte nodig. Dat was het dus ook.
Anders toch even de VK bellen voor een eerdere echo omdat je je druk maakt? Dit druk maken hebben trouwens 98% van de vrouwen dus je komt niet als eerste hiermee aan ;) Zo had ook ik dit haha.
Hoop dat je iets geruster bent.
Fijne zwangerschap, probeer toch te genieten want de tijd vliegt zo voorbij.

Hier nu bijna 11 weken en nog steeds ontzettende pijnlijke steken, alsof iemand een mes naar binnen steekt. Helaas blijven hopen dat het snel over is. 
Wel iedere week echo gehad vanaf 7 weken en telkens een sterk hartje en enorm beweeglijke mini te zien! Dus hoeft niks ergs te zijn. 

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger van ons eerste wondertje en heb al geruim een week last van geregeld steken bij mijn banden en baarmoeder. Heb de tip gekregen als de pijn niet overgaat na een paar minuten om een warme kruik te pakken en als het lukt een warm bad. Merk dat dit helpt. 

Heb dit ook gehad in het begin, van week 2 tot week7/8 zo ongeveer. Alsof ik ongesteld moest worden, maar dan heviger. Vooral 's nachts en dan lag ik er echt wakker van. Het gaat weer over en zou (zoals al gezegd) door de groei van de baarmoeder komen. 

Terug
Bovenaan