Erg scherpe aanbieding duplo vanaf 1,5 jr. bij intertoys online!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Intertoys heeft een dagaanbieding online. Alleen vandaag en max. 2 boxen per klant. Het gaat om de 85 delige dozen met duplo vanaf 1.5 jaar. Op overige duplo en lego geven ze 10% korting. De boxen zijn alleen vandaag geen 49,95 maar 29,95 dus het scheelt VEEL! Wij hebben er direct 2 besteld voor sinterklaas, verjaardag ed.

Ik dacht mss een tipje voor diegenen die ook een duploaanbiedingzieken! Tis wel alleen vandaag en allene online!

lfs ing

Hoi,
deze aanbieding is gewoon ook in de winkel hoor!
Ben net even langs de intertoys gegaan en er stond een hele stapel in de winkel.
Dus niet alleen online.
Prijs was ook hetzelfde, van 49,95 voor 29,95!
Groetjes

hoi hoi,

ben vanmorgen ook meteen maar even langs de winkel
geweest en ook meteen maar even gekocht voor sinterklaas,
roan vind het erg leuk om mee te spelen....

groetjes mascha

Hoi Ing,

Ondanks dat ik alles al in huis heb voor Marissa voor Sinterklaas en Kerst heb ik de doos toch maar gedaan. Ik had gehoopt dat ze duplo op haar verjaardag zou krijgen maar dat heeft ze dus niet gehad. En ik vind duplo wel erg leuk voor haar. Moeten nog maar even krijgen wanneer ze hem nou krijgt. Bedankt voor de tip!!!

groetjes Linda

Hai,

Echt helemaal super hoor, die dagaanbiedingen bij speelgoedwinkels! Ik ben vorige week vrijdag naar intertoys geweest. Toen hadden ze een dagaanbieding met een speelset van thomas de trein. Van 49,95 voor 25 of 29 euro, dat ben ik even kwijt. Helemaal leuk voor onze oudste.

Ik ben nu op zoek naar ´roze ´ duplo voor onze jongste, we hebben al zoveel blauw/groen duplo van haar grote broer, ik wil ook graag iets echt voor meisjes.

x

Hallo,

ook ik ben vandaag uit mijn werk meteen even die duplo doos gaan halen. Sarah speelt nu al heel veel met de basis ton die we met haar verjaardag gekregen hebben, dus dit is een welkome aanvulling. Ik had voor kerst al via internet naar de circus doos zitten kijken maar vind die best duur, dus deze aanbieding kwam goed uit!

Groetjes,
Tamar

Bij Toys r Us   3 dozen halen 2 betalen. Dan wel verschillende en de goedkoopste gratis. Ook gewone Lego.
Ik denk dat ik morgen toch maar ga halen, doos lego voor over een paar jaar, doos duplo bouwstenen en doos duplo boerderij voor sinterklaas of zo.

groetjes Maris

Hoi meiden,

ik zei tegen mijn man dat de Duplo in de aanbieding was. Hij zei dat ik die maar gelijk moest bestellen. Maar nu kan ik op de 1 of andere manier nix bestellen
Ik kom de webshop gwn niet in, wat ik ook aanklik.

Zou het dan weer aan mij liggen

Kan iemand mij mss nog uitleggen hoe en wat?? Het liefst voor 12uur tuurlijk

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan