Vandaag stond er weer een echo op het programma. Na de twee missed abortions ben ik superonzeker en erg bang dat het weer mis zal gaan. Twee weken terug hadden we een hele vroege echo, waar het hartje klopte. De gyn riep toen meteen enthousiast: het is goed, ik zie een hartje! Vandaag begon het iets minder enthousiast. De gyn kreeg niet zo snel een duidelijk beeld en ik voelde de moed al zakken. Toen er beeld was, zag ik niet meer dan vorige keer en ook geen hartje. Dus ik zei: het is niet goed he? Jawel, zei de gyn, daar is het hartje! En inderdaad, toen zagen wij het ook. Ik vond het hartje wel minder duidelijk dan de vorige keer, maar de gyn zegt dat dat ook aan het apparaat ligt (was dit keer een andere) en aan de ligging. Bij het opmeten kwam de gyn uit op 8 weken en 5 dagen, exact volgens mijn laatste menstruatie! Geweldig nieuws dus. Wel was mijn bloeddruk veel te hoog (vind je het gek) dus moet ik over twee weken, vrijdag de 13e, brrr, weer terugkomen voor een echo en bloeddruk meten. Ben dan bijna 11 weken. Het blijft spannend. We hebben ons voorgenomen nu positiever te zijn, maar het zijn nog steeds meer woorden dan gevoel, want ik blijf superonzeker. Maar we zijn superblij en beginnen er steeds ietsjes meer in te geloven. Nu eerst volgende week vrijdag onze bruiloft!
Bedankt voor jullie steun!
Gr. Alexandra
Bedankt voor jullie steun!
Gr. Alexandra