erg triest

op 30 augustus werd ik s'avonds gebeld door mij zus dat mijn moeder in Denemarken  met de ambulance was meegenomen. Na een erg onrustige uur kwam de bericht dat zij overleden was - op slag dood - en pogingen tot reanimatie geen nut hadden gehad. Sindsdien zit ik met mijn kleine dochter bij mijn vader in Denemarken, en hebben nu de begravenis achter de rug.  Nu moeten wij proberen dit een plek te geven en het eigen leven  weer op te pakken na zo een  grote cho. Mij moeder was 57 en helemaal niet ziek. gelukkig heeft zij wel haar kleinste kleindochter gezien twee weken voor haar overlijden. De fotos en kados van haar worden erg goed  bewaard.....

liefs

Mor74    

Hoi! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. Bij de geboorte van mijn dochter heb ik helaas hetzelfde mee moeten maken. Mijn dochter is op 2 januari 2007 geboren. Mijn ouders zouden uit Spanje over komen. Toen mijn moeder hier op 4 januari uit de auto stapte schoot er een bloedprop in haar hersenstam. Ze was meteen in coma. Ze is 12 januari overleden. Haar kleindochter heeft ze nooit gezien. Ook zij was nooit ziek. Het was gewoon niet te geloven. Ook nu weer bij de geboorte van onze derde kwam alles weer naar boven. Ik kan helaas niets zeggen dat jouw leed verzacht. Het is allemaal zo dubbel. Je bent blij met je kind maar ook zo enorm verdrietig en verdoofd.

Monique

Hey meid,

Wat een ontzettend triest bericht. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte na dit grote verlies. Erg fijn dat je moeder jullie mooie dochtertje nog wel heeft mogen zien.

Liefs,
Susan

Jemig, wat afschuwelijk voor jullie!
ik wens jou, je gezin en je vader en zus heel veel sterkte met dit grote verlies.
Het leven is soms vreselijk oneerlijk..........
Veel sterkte en kracht,

Liefs Rimke

He bah... weet niet goed wat ik tegen je kan zeggen. Het leven is soms zo oneerlijk.

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Ook voor de rest van je familie.
Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Groetjes Yeppie

Terug
Bovenaan